Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، مدارس برای دایر شدن کلاس‌های پایه اول و دوم ابتدایی از اول بهمن در خراسان جنوبی بازگشایی می‌شود.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان جلسه شورای آموزش و پرورش بدون اعلام اینکه کلاس‌های حضوری اجباری هستند یا اختیاری گفت: علاوه بر آن، مدارس زیر ۵۰نفر جمعیت و همچنین دروس کارگاهی مدارس فنی و حرفه‌ای و کاردانش با حداکثر ۱۰دانش آموز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعی در ادامه اشاره‌ای به طرح ملی آبا (آشتی با آموزش) کرد و افزود: در این طرح برای ۱۴۰دانش آموز بازمانده از تحصیل، کلاس‌های اقماری تشکیل خواهد شد تا عدالت آموزشی رعایت شود وهمه دانش آموزان از حداقل آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ۱۸هزار و ۲۹دانش آموز استان دسترسی به شبکه شاد ندارند گفت: با اجرای طرح هدایت از ظرفیت کمک‌های دستگاه‌ها و نهاد و خیران برای تامین گوشی و تبلت دانش آموزان استفاده خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی هم گفت: امروز در دنیا کسانی موفقند که بتوانند ایده هایشان را به فروش برسانند، لذا باید با وجود نیرو‌های خلاق استان این خطه را به عنوان الگویی برای فروش ایده معرفی کنیم، چرا که ایده‌های نوآورانه بر اساس افکار برتر باعث شکل گیری جامعه‌ای پویا خواهند شد.

در این جلسه با اهداء حکمی به امضای وزیر آموزش و پرورش، آقای ملانوری به سمت رئیس شورای آموزش و پرورش استان منصوب و از اعضای شورای آموزش و پرورش استان قدردانی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ستاد ملی کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.

کد خبر 6085133

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان