Web Analytics Made Easy - Statcounter

کافه خبر برنا، برنامه ای است که هر شب می توانید ساعت 20:10 دقیقه در برنا تماشا کنید. این برنامه به بررسی مهمترین اتفاقات و رخدادهای روز از نگاه تحریریه برنا می پردازد. روزهای پنجشنبه این برنامه به تجزیه و تحلیل رویداد های یک هفته گذشته می پردازد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد

ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب‌های قدر به میزبانی مهدی اعرابی به مدت پنج شب ساعت ۲۲ از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، قسمت اول این ویژه‌برنامه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالگرد ضربت خوردن حضرت علی (ع) پخش می‌شود و تا بیست و سوم ماه رمضان (۱۰ تا ۱۴ فروردین‌ماه) روی آنتن است. در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد.

همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت (ع) حاج احمد چینی، حاج حسن آهن‌سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار(ع) را بررسی می‌کند و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) و ... به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی‌رضا کاردان امین و کارگردانی محمدحسام مدنی است که از شب نوزدهم ماه رمضان (۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید پلیس فتا بر مراقبت از کارت‌های بانکی
  • زندگی ایرانیان در عصر قاجار در فرانسه رونمایی شد (+عکس)
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان