Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضعیف ترین آمار زیدان در رئال مادرید رقم خورد.

رئال مادرید و زیدان روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند. سرمربی فرانسوی بدترین شروع فصلش را با رئال مادرید پشت سر می گذارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، دیدار رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو، بیست و پنجمین بازی این فصل کهکشانی ها بود که حاصل این 25 بازی برابر است با 14 برد، پنج تساوی و شش شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت تیم زیدان، امسال تا یک قدمی حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رفت، در لالیگا سه شکست داشته است؛ آخرین باری که این اتفاق افتاد، برمی گردد به فصل 2017/18 که زیزو در نیم فصل تصمیمش را برای جدایی در انتهای فصل گرفته بود.

فصل گذشته در همین مقطع، رئال مادرید تنها 2 شکست داشت که یکی در لیگ و یکی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما این فصل، به لطف امتیازهایی که کهکشانی ها از دست دادند، رئال مادرید با صدر جدول 10 امتیاز فاصله دارد. 

زیدان در اولین فصلش در رئال مادرید (2015/16) در 25 بازی اولش، سه شکست و چهار تساوی داشت که همه باخت ها در لالیگا بودند. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آن ها فقط یک تساوی مقابل پاری سن ژرمن داشتند که در نهایت هم قهرمان شدند.

فصل بعد، بهترین فصل او به عنوان سرمربی رئال مادرید بود که در پایان دو جام هم به دست آوردند. شاگردان زیدان حتی شکست نخوردند و اولین شکست فصلشان به ژانویه مقابل سویا برمی‌گشت. زیدان در فصل 18-17 نیز  در 25 بازی اول مجوعا سه شکست داشت که دو تایش در لالیگا و یکی در چمپیونزلیگ بودند و پنج بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید. زیدان در حقیقت امسال بدترین فصلش در رئال را سپری می کند.

بسیاری از هواداران همچنان به زیدان و تیمش خوشبین هستند. کوپا دل ری هنوز شروع نشده و لیگ قهرمانان اروپا هم هست. لالیگا شرایطش کمی پیچیده شده است و سرمربی فرانسوی به سقوط اتلتیکو مادرید نیاز دارد اما هنوز رقابت ادامه دارد.

 

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم