Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اجرای سیاست های ریاست قوه قضائیه و حمایت از واحد های تولیدی ، جمعی از مسئولان قضایی استان از کارخانه سیمان مارگون بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صبح زاگرس، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امروز از قسمت های مختلف کارخانه سیمان مارگون یازدید و در نشستی با مدیران این کارخانه با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: سرمایه گذاری سهامدار کارخانه که از شیعیان لبنان و علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد در این منطقه محروم، باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای بیش از ۳۰۰ نفر از فرزندان استان شده، که همه از برکات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک حسینی در ادامه به سیاست قوه قضائیه و دادگستری استان در حمایت از صنعت و تولید گفت: با توجه به وضعیت خاص این کارخانه که با سرمایه گذاری خارجی ایجاد شده همه ی مراجع و مدیران دولتی در استان را مؤظف به حمایت و رفع موانع تولید برای این صنعت در شهرستان مارگون هستیم.

وی افزود: همه ی مردم منطقه، مدیران و مسئولین باید از این فرصت استفاده کرده و ضمن رفع موانع فراروی این واحد تولیدی، به توسعه ی این صنعت و سایر فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری کمک نمایند.

ملک حسینی تصریح کرد:  هرگونه اخلال در فعالیت این کارخانه، موجب خواهد شد که سرمایه گذاران دیگر نیز تمایلی برای سرمایه گذاری در این منطقه و سایر مناطق استان نداشته باشند.

دادستان مرکز استان اضافه کرد: صنعت بزرگی مانند کارخانه سیمان علاوه بر رونق و رشد شهرستان و افزایش میل به سرمایه گذاری در این مناطق باعث ایجاد اشتغال پایدار و نتیجتاً کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم و جنایت خواهد شد.

در این جلسه که معاون حقوق عامه دادستان و رئیس دادگاه عمومی شهرستان مارگون نیز حضور داشتند مؤکداً با هرگونه فشار و سهم خواهی افراد حقیقی یا حقوقی از  این کارخانه مخالفت و تأکید کردند کسانی که اقداماتشان  باعث اخلال در امورات کارخانه شود  با برخورد قاطع دادستانی استان و دادگستری شهرستان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارخانه سیمان سرمایه گذاری سیمان مارگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم)
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • پلمب کارخانه تولیدی با انتشار بوی نامطبوع در فیروزکوه باز شد