Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده مدافع پیشین پرسپولیس و فعلی الریان پس از فینالیست شدن سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا مشکلاتی با مدیریت باشگاه پیدا کرد و جدا شد تا راهی قطر شود.

حالا که هجمه‌ها علیه مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس زیاد شده، شجاع هم در صفحه توییترش به او طعنه زد و نوشت: اگه مسعود شصت‌چی توی سریال مرد هزار چهره برای شما یه نقش بوده ما این آدم رو واقعاً توی فوتبال دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی شجاع خلیل زاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: با توجه دارا بودن ۱۷ هزار ۵۴۵ هکتار سطح زیرکشت این شهرستان، عملیات شخم و شیار در همه شالیزاری‌های انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان معادل ۲۵ درصد نشاکاری شد، افزود: نشا سنتی در ۱۳۲۰ هکتار و نشا مکانیزه در ۳۲۳۰ هکتار شالیزار این شهرستان صورت گرفت.

به گفته هادی‌زاده هفت هزار کیلوگرم انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان محمودآبادی توزیع شد.

وی تصریح کرد: درصد آبگیری آببندان‌ها را ۹۲ درصد، سطح و تعداد آزمون خاک را ۲۳ نمونه اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: بررسی فنولوژی گیاه و نمونه گیری جهت تعیین بیولوژی آفت ساقه خوار برنچ و سایر موارد، بطور مستمر توسط کارشناسان پهنه در مراکز این مدیریت ادامه خواهد داشت و توصیه‌های فنی به بهره‌برداران داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • تبرئه جام جم از شکایت فیلیمو