Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور مقاومت ترکیبی است که با اقتدار هرچه تمام در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جشنواره گوهر فاطمی نیروی هوایی ارتش با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: دشمن در حال جنگ ترکیبی تمام عیار نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی علیه ایران است و بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور مقاومت ترکیبی است که با اقتدار هرچه تمام در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جریان سیل و زلزله آمریکایی ها اجازه ندادند کمک‌های نوع دوستانه هم وطنان خارج نشین به ملت ایران برسد حالا چه شده که می‌خواهند به ما واکسن کرونا بدهند، در حالی بنابر اعلام خود آنها واکسن فایزر در کشور آنها تلفاتی داشته و جواب نداده و این نشان می‌دهد که با تلاش برای فروش واکسن به ایران احتمالا در پی اهداف غیر خیرخواهانه بوده و هستند که خوشبختانه با هوشمندی رهبر حکیم انقلاب جلو این هدف غیر خیرخواهانه گرفته شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نظر یکی از اندیشمندان غربی که معتقد است کشتن مسلمانان مانع پیشرفت و حرکت مسلمانان نمی‌شود،  از این رو به جای ریختن بمب بر سر مردم ایران باید با ترویج فرهنگ غربی و گسترش بد حجابی زمینه فساد جوانان را فرهم نموده و از این راه به اهداف خود برسیم افزود: گرچه تا کنون در سایه این جنگ ترکیبی آسیبی هایی را وارد کرده اند اما به برکت هدایت های حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب و حضور هوشمندانه ملت به نتیجه دلخواهشان نرسیده اند و نخواهند رسید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: برای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب باید در قالب تشکلیل کلاس های بصیرت افزایی هدفمند کار فرهنگی اقناعی صورت بگیرد تا در این عرصه هم مانند عرصه نظامی موفق ظاهر شویم و بتوانیم از هویت خود به شایستگی دفاع و مراقبت نماییم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد حسنی محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جنگ ترکیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است

 محمد سرگزی   بیان کرد: دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۰ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کند.
 
 وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی‌ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران است، نیرویی که در این راه چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج داده است که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پس از گذشت دو سال از تشکیل این نهاد انقلابی، فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».
 
 نماینده مردم سیستان در مجلس تصریح کرد: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون تک‌تک فتنه‌هایی که توسط گروهک‌ها و افراد ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شده بود را خنثی کرده و در جنگ تحمیلی رژیم بعث نیز خوش درخشیده است، این نهاد انقلابی بلافاصله پس از پایان جنگ تحمیلی، وارد عرصه سازندگی شد و امکانات مهندسی خود را به میدان آورد و بزرگ‌ترین طرح‌های عمرانی کشور را بادقت و مهارت طراحی و اجرا کرد.
 
 
 وی در ادامه بیان کرد: سپاه پاسداران از جنس خود مردم است و در بخش‌های مختلف برای مردم کار می‌کند و پیوندی محکم و ناگسستنی با مردم دارد و به‌عنوان یک مکتب انسان‌ساز افراد بسیاری را تربیت‌کرده و مسیر به سعادت رسیدن یعنی همان رسیدن به شهادت را برای آن‌ها دست‌یافتنی کرده است.
 
 محمد سرگزی اظهار کرد: نقش این نیروی مردمی در ایجاد امنیت در کشور و حتی در منطقه بسیار مهم است در واقع سپاه پاسداران امروز فراتر از مرزهای کشور در برخی از کشورهای منطقه که تحت ظلم استکبار جهانی قرار گرفته‌اند فعالیت دارند، سپاه قدس به‌عنوان بخش منطقه‌ای سپاه پاسداران مأموریت‌های مبارزه با دشمنان در خارج از مرزهای کشور و حمایت از مظلومان را بر عهده دارد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است