Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: امسال همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، در جلسه شورای ملی ثبت آثار تاریخی، فرهنگی غیرمنقول، ویژه ثبت یادمان‌های دفاع مقدس، محل شهادت دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تبریز به عنوان یادمان دفاع مقدس ثبت ملی شد.

وی ادامه داد: محل شهادت دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه تبریز در حال حاضر به  موزه شهدای ۲۷ دی این دانشگاه تبدیل شده و در این موزه آثاری از شهدای دانشکده فنی و دیگر شهدای این دانشگاه از جمله شعر، وصیتنامه، دست نوشته ها و عکس های این شهدا برای تحقیق و مطالعه و بازدید دانشجویان، اساتید، کارکنان و دیگر علاقمندان به آثار شهدا نگهداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۷ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در پی بمباران دانشکده فنی دانشگاه تبریز توسط رژیم بعثی، ۲۲ تن از دانشجویان این دانشکده که در حال پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس بودند، به شهادت رسیدند.

دانشگاه تبریز در حال حاضر به خاطر شهادت این دانشجویان بر اثر یورش وحشیانه رژیم بعثی به دانشکده فنی این دانشگاه در بین دانشگاه‌های ایران به مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور لقب گرفته است.

برچسب‌ها دفاع مقدس تبریز شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس تبریز شهدا دفاع مقدس تبریز شهدا اخبار کنکور دانشکده فنی دانشگاه تبریز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد