Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها از تداوم برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی علیه نخست وزیر رژیم اسرائیل با وجود محدودیت‌های کرونایی خبر دادند.

 به گفته منابع خبری، دور تازه تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از غروب شنبه به وقت تهران در بسیاری از بخش‌های فلسطین اشغالی به ویژه شهر «تل آویو»  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری اعلام کردند که معترضان در پل‌ها، میادین و تقاطع‌ها در حال تجمع هستند و در شهر تل آویو معترضان به نتانیاهو در میدان «دیزینگاف» حضور دارند. در شهر «نس زیونا» نیز معترضان در خیابان‌ها تجمع کرده‌اند.

منابع دیگر خبری از حرکت معترضان  به «میدان پاریس» در مجاورت اقامتگاه نتانیاهو در «رحاویا» در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

روزنامه «جروزالم پست» نیز نوشت که  تظاهرات علیه نتانیاهو وارد هفته سی‌ام شد. به نوشته این روزنامه، جنبش مخالف پرچم های سیاه اعلام  کرده است  معترضان در 638 تقاطع،  و پل در سراسر اسرائیل تجمع خواهند کرد تا به کارزار دروغ و نفرت «نه» بگویند.

«جنبش پرچم‌های سیاه» یکی از  عاملان برگزاری تظاهرات ضد نتانیاهو است. تظاهرکنندگان خواستار استعفای نتانیاهو به دلیل فساد مالی، رشوه، کلاهبرداری و ضعف در مدیریت در مواجه با کرونا هستند. چندی قبل پلیس رژیم صهیونیستی ۱۸ فرد را در اعتراض‌های یادشده نزدیک قدس اشغالی به اتهام اقدامات خرابکارانه دستگیر کرد.

یک اندیشکده صهیونیستی به تازگی در تحلیلی نوشت که فلسطین اشغالی با ناآرامی‌های مدنی و تهدیدهای عینی داخلی مواجه شده و کابینه  حاکم بی‌توجه به این واقعیات است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نتانیاهو اسرائیل تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیلیم

نخست‌وزیر انگلیس «به شدیدترین لحن»، حملات پهپادی و موشکی ایران را محکوم کرد.

 

به گزارش فارس، نخست‌وزیر انگلیس گفت: «من حمله بی ملاحظه رژیم ایران به اسرائیل را به شدیدترین لحن محکوم می‌کنم. این حملات خطر تشدید تنش و بی ثباتی منطقه را به همراه دارد».

ریشی سوناک اعلام کرد که انگلیس «به دفاع از امنیت اسرائیل و همه شرکای منطقه‌ای‌مان ادامه خواهد داد».

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • کوبا نسبت به اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی هشدار داد
  • فیلم| تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • نتانیاهو به وزیران کابینه خود دستور داده سکوت کنند
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو (فیلم)
  • موضع تازه نخست‌وزیر انگلیس: در کنار اسرائیلیم
  • تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو + فیلم
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • (ویدئو) تظاهرات هزاران اسرائیلی علیه نتانیاهو در تل‌آویو