Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@11:20:34 GMT

لحظه آسیب دیدگی علی کریمی در لیگ ستارگان / عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۵۲۵۶

لحظه آسیب دیدگی علی کریمی در لیگ ستارگان / عکس

علی کریمی در بازی امروز تیمش دچار مصدومیت شد.

علی کریمی در دقیقه 46 بازی تیمش مقابل السد مصدوم شد.

به گزارش طرفداری، تیم الدحیل امروز در چارچوب رقابت های لیگ ستارگان قطر به مصاف السد رفت و در دقیقه 46 این مسابقه، علی کریمی، هافبک ایرانی این تیم مصدوم شد. تصویر زیر مربوط به این موضوع است:

مصدومیت علی کریمی

بیشتر بخوانید

مصدومیت علی کریمی در بازی با السد

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد

به گزارش خبرنگار مهر، رامین رضائیان در آخرین دقیقه اضافه نیمه اول بازی امروز مقابل ملوان بندر انزلی کارت زرد دریافت کرد تا بازی آینده تیمش در لیگ برتر فصل جاری را مقابل پرسپولیس از دست بدهد. او که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

همچنین فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن سپاهان که همچون رضائیان سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد هم دچار مصدومیت تا قبل از سوت پایان نیمه اول از زمین خارج شده و جای خود را به کاوه رضایی دهد.

پیش از او نیز محمد دانشگر، آریا یوسفی و محمدجواد حسین نژاد نیز به دلیل آسیب دیدگی شرایط بازی برای سپاهان را در دیدار با پرسپولیس ندارند.

بنابراین مورایس برای انتخاب ترکیب اصلی خود در دیدار با سرخپوشان پایتخت کار مشکلی دارد که می‌تواند وضعیت بحرانی تیمش را تشدید دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084713

دیگر خبرها

  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد