Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمان در طرح " شنبه های با کتاب" با طراحی های خلاقانه به معرفی کتب مختلف در فضای مجازی اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ طرح شنبه های با کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه ها است که پرشتاب در حال اجرا و نهادینه شدن است.

 

 

شرایط کرونا؛ فرصت استفاده از فضای مجازی را در بسیاری از فعالیت های فرهنگی از جمله کتابخوانی بیش از پیش فراهم کرد و کانون های مساجد در راستای فعالیت های خود به خوبی از این فضا استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ترویج کتابخوانی با معرفی کتاب، خلاصه نویسی از کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی و...از جمله اقدامات قابل ذکر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در فضای مجازی است.

 

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد شمال استان کرمان تاکنون ۶۱۹ مورد معرفی کتاب در قالب طرح «شنبه های با کتاب» ثبت سامانه بچه های مسجد کردند.

 

 

آنچه در ادامه می آید طراحی های انجام شده توسط کانون های فرهنگی هنری «بلدالامین» و «قائم» از سرآسیاب فرسنگی از توابع کرمان برای معرفی کتاب و ترغیب به کتابخوانی در فضای مجازی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شنبه های با کتاب کانون های مساجد کرمان فضای مجازی کانون های فرهنگی هنری مساجد فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد

عجم  در دیدار با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: بسته به نیّت واقف می‌توان تقویت نرم افزاری و سخت افزاری کتابخانه‌های عمومی را به صورت مدون هدایت و پیگیری کرد.

وی با بیا اینکه برای تحقق بیشتر کتابخوانی در بین اقشار جامعه شهری و روستایی باید از توان و ظرفیت همگانی استفاده کرد، ادامه داد: شوراها، مردم، مراکز تولیدی و خدماتی برای تقویت بسترها و بنیان‌های کتابخوانی و مطالعه مفید به این عرصه وارد شوند.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: کتابخوانی و مطالعه مفید زیرساخت‌های فکری و فرهنگی جامعه را متحول می‌کند و در مقابل تهدیدها و آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تضمینی روشن است.

وی به نامگذاری فرهنگی و اقتصادی چند سال پیاپی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در بیانات رهبری سال‌ها اقتصاد و فرهنگ مولفه مرتبط و مورد تاکید فراوان همراه دغدغه کتابخوانی و افزایش دانش و اطلاعات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • تقویت بنیان‌های فرهنگی در شهرستان فرخ‌شهر