Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال تیم‌های شورا و شهرداری قزوین و اکسون مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دو بازی از هفته نهم از گروه الف ادامه یافت.

در نخستین بازی امروز اکسون در یک بازی نزدیک و دشوار، با حساب ۵۸ - ۶۲ آویژه صنعت مشهد را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است: ????کوارتر اول: ۱۷-۱۳ اکسون ????کوارتر دوم: ۱۴-۲۲ آویژه ????کوارتر سوم: ۱۷-۱۰ اکسون ????کوارتر چهارم: ۱۴-۱۳ اکسون    کورین هنری با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ اسیست و ۳ استیل و زوران ورکیچ با ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ اسیست و ۳ استیل موثرترین و پرامتیازترین بازیکنان اکسون بودند. صالح فروتن  با ۱۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ استیل و ۲ بلاک موثرترین و نیکولا ماراویچ با ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ اسیست و ۲ استیل دبل دبل کرد و امتیازآورترین آویژه صنعت بودند.   در دومین بازی امروز تیم شورا و شهرداری قزوین موفق شد در دیداری راحت با نتیجه ۶۸ - ۸۱ تیم رعد پدافند هوایی مشهد را شکست دهد.  نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است: ????کوارتر اول: ۱۴-۱۶  قزوین ????کوارتر دوم: ۱۴-۲۱  قزوین ????کوارتر سوم: ۱۹-۲۳  قزوین ????کوارتر چهارم: ۲۱-۲۱ برابر   واورلی آستین با ۱۳ امتیاز، ۹ رییاند، ۱ اسیست و ۵ بلاک موثرترین بازیکن قزوین و احسان دلیرزهان با ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۴ اسیست و ۳ استیل پرامتیازترین بازیکن این تیم بود. فرشاد دژستان با ۱۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۱ استیل و موثرترین بازیکن رعدپدافند بود. عدنان دورقی با ۱۶ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ استیل و ۱ بلاک پرامتیازترین بازیکن این تیم لقب گرفت. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟