Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماشالله پروین معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طرح کوچ در مدارس روستایی و شهری سراسر استان اجرا می‌شود، گفت : در غربالگری که انجام داده ایم مشخص شد که ۷۰ درصد دانش آموزان توده بدنی طبیعی دارند و ۳۰ درصد دچار اضافه وزن و یا چاقی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در این طرح دانش آموزان مناطق روستایی اضافه وزن کمتری نسبت به دانش آموزان شهری دارند،گفت : شیوع ویروس کرونا این اضافه وزن و چاقی را در بین دانش آموزان تشدید کرده است به طوریکه قبل از کرونا ۱۹ درصد دانش آموزان اضافه وزن داشتند و اکنون به ۳۰ درصد رسیده است.

پروین افزود: امسال برنامه ریزی شده ۳ درصد اضافه وزن دانش آموزان کاهش یابد که در صورت نزولی بودن شیوع کرونا این آمار فراتر خواهد رفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اضافه وزن پسران از دختران بیشتر است، افزود: برای دانش آموزانی که اضافه وزن دارند برنامه‌های تغذیه‌ای و ورزشی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح نیازمند همکاری والدین هستیم تا برنامه‌های تغذیه‌ای و ورزشی دانش آموزان طبق برنامه‌های تعیین شده پیش برود.

پروین گفت: در برنامه آموزشی دانش اموزان در هفته دو ساعت تربیت بدنی گنجانده شده که در سند تحول بنیادین به سه ساعت افزایش خواهد یافت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش چاقی دانش آموزان چاقی شکمی اضافه وزن دانش آموزان اضافه وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فقر حرکتی دانش آموزان

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آزمون استخدامی معلمان تربیت بدنی و پرورشی ۳۰ فروردین برگزار می شود تا از این طریق خلاء کمبود معلم ورزش برطرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود