Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲۰۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در فارس خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: مرحله‌ای دیگر از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و سایر عوامل انتظامی، طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در نتیجه اجرای این طرح ۷۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد، افزود: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و بدون مدارک قانونی شامل پوشاک، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی خودرو، کود شیمیایی، گردو، لامپ و قطعات پروژکتور و سایر اقلام کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص ۹۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حبیبی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۹۲ فقره پرونده تشکیل شد که ۱۳ فقره از این پرونده ها، جزء پرونده‌های کلان و دارای ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

او گفت: مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.

ترخیص ۵۸۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از ترخیص ۵۸۰ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت گفت: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرودشت به مرحله اجرا در آمد و تاکنون ۵۸۰ دستگاه موتورسیکلت تحویل مالکان یا متصرفان قانونی آن‌ها شده است.

او افزود: مالکان یا متصرفان تا پایان بهمن ماه فرصت دارند از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

سرهنگ زینلی اضافه کرد: طرح ترخیص همچنان ادامه دارد و کسانی که موتورسیکلت آن‌ها به هر دلیلی جز دستور مقام قضائی، توقیف شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

کشف ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب درباره کشف دستگاه‌های ماینر قاچاق در داراب، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل و باغ‌های حاشیه شهر ستان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی قضائی، با همکاری عوامل اداره برق شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل و باغ، تعداد ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های قاچاق شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره اینکه پلیس، دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده از مردم عزیز خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو با درج آگهی در سایت

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که با درج آگهی دروغین در سایت‌های واسطه‌گر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس درباره کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو، اظهار کرد: در پی شکایت مردی میانسال، مبنی بر مشاهده آگهی فروش خودرو ۲۰۶ در یکی از سایت‌های واسطه گر موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در یکی از سایت‌های خرید و فروش با یک آگهی تحت عنوان فروش خودرو ۲۰۶ زیر قیمت بازار برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مجرم مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وجه بعنوان بیعانه از شاکی درخواست می‌کند و پس از دریافت وجه، دیگر جوابگو تماس تلفن متقاضی نبوده است.

او گفت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات فنی و تخصصی، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشت که برخی از شهروندان به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه بعنوان پیش پرداخت می‌کنند.

سرهنگ سلیمانی اضافه کرد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس از هموطنان خواست: در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir با کارشناسان ما در میان بگذارند.

دستگیری سارقان درون خودرو در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت درون خودرو در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون درباره دستگیری سارقان درون خودرو در کازرون، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ محمدیه با یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی ۲ نفر متهم که اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کردند شده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده ۲۳ فقره سرقت قطعات خودرو از آنان کشف که در همین راستا پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار قاچاق کالا دستگیری سارق حوادث و انتظامی فرمانده انتظامی میلیارد ریال دستور کار کالای قاچاق استان فارس فروش خودرو قرار گرفت پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ علیرضا شائینی  گفت : مأموران ایستگاه‌های بازرسی پلیس خودرو‌های عبوری در محور مشهد - تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد : در بازرسی از این خودرو  ۷۲ دستگاه کمپرسور خارجی قاچاق یخچال  بدون مجوز کشف شد.
سرهنگ شائینی با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا سپرده شد گفت ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • کشف محموله کمپرسور‌های قاچاق در شاهرود