Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع انگلیسی اسپرز قصد دارد فوتبالش را در یکی از دو لیگ باشگاهی آلمان یا اسپانیا دنبال کند.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «سان»، دنی رُز که به نظرم آینده‌ای در تاتنهام ندارد، قصد دارد این تیم انگلیسی را به مقصد بوندس‌لیگا آلمان یا لالیگا اسپانیا ترک کند.

این مدافع انگلیسی که پیشنهادی هم از وست‌برومویچ دارد، قصد دارد با رد این پیشنهاد، فوتبالش را در یکی از دو لیگ باشگاهی آلمان یا اسپانیا دنبال کند، این در حالی است که پیشنهاد‌هایی از باشگاه‌های بوندس‌لیگایی و لالیگایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نشریه انگلیسی «میرر» گزارش داده بود دنی رز در آستانه جدایی از تاتنهام و عقد قرارداد با جنوا است تا فوتبالش را در سری A ایتالیا دنبال کند، هرچند این اتفاق در نهایت نیفتاد.

رز ۳۰ ساله از سال ۲۰۰۷ عضو باشگاه رم است، اما در سال‌های اخیر به تیم‌های مختلفی از جمله واتفورد، ساندرلند و نیوکاسل قرض داده شده است.

در کارنامه حرفه‌ای این مدافع انگلیسی همچنین ۲۹ بازی ملی با پیراهن سه‌شیر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تردید دنی رز برای ماندن در نیوکاسل

انتهای پیام/

برچسب ها: تاتنهام دنی رز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام دنی رز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و رؤسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به لاهور از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور دیدن و به مقبره اقبال لاهوری ادای احترام می‌کند و سپس جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب با دکتر رئیسی دیدار خواهند کرد.

رئیسی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور حضور یافته و برای آنان سخنرانی می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • عکس/ رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید