Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:23:40 GMT

قاچاق دام زنده با اتوبوس مسافربری!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۵۵۷۲

قاچاق دام زنده با اتوبوس های مسافربری به مقصد نرسید. فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف 40 رأس گوسفند قاچاق از چهار دستگاه اتوبوس عبوری از این شهرستان خبر داد.

به گزارش خراسان، سرهنگ منوچهر نوری افزود: مأموران پلیس این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور کهنوج-بندرعباس چهار دستگاه اتوبوس عبوری را برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس ها در مجموع 40 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف شد و در این زمینه اتوبوس ها توقیف و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی با بیان این که ارزش دام قاچاق کشف شده، براساس نظر کارشناسان ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: دام های کشف شده تحویل اداره دام پزشکی شد و متهمان به مرجع قضایی تحویل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران قاچاق دام زنده اتوبوس مسافربری آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش انابد شهرستان بردسکن، ماموران انتظامی بخش انابد با انجام تحقیقات میدانی، سه متهم را حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودروی سواری پراید در حالی که ۳ راس گوسفند را به همراه داشتند شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به کشف ۱۸ راس گوسفند سرقتی دیگر از مخفیگاه متهمان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۸ فقره سرقت احشام و در مجموع به سرقت ۲۱ راس گوسفند اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش احشام سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد