Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@20:40:22 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در محله قائم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۵۵۷۴

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: متهم دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: یازدهم آبان ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، ساعت ۳ بعد از ظهر برای رفتن دیدار بستگان از منزل خارج شدم و ساعت ۱۱ شب هنگامی که به خانه مراجعت کردم با قفل تخریب شده در مواجه و پس از ورود به منزل متوجه سرقت لوازم و اموال به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون تومان شدم.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان ضمن بازدید از محل وقوع جرم با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف موفق به شناسایی سارق که حسین نام داشت شده و با استعلام سوابق کیفری او مشخص می‌گردد او دارای ۱۰ فقره سابقه سرقت منزل است.

وی افزود: پس از شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های قضائی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در تهرانپارس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظاکی گفت: حسین پس از دستگیری و در بازجویی‌ها به بزه انتسابی در خصوص سرقت منزل شاکی اعتراف و اعلام داشت، در اطراف محله نوبنیاد برای سرقت پرسه می‌زدم که به منزل شاکی برخوردم و به نظر می‌رسید که متروکه باشد از روی نرده‌ها وارد حیاط شدم و قفل درب ورودی را تخریب و اموال شاکی را سرقت کردم، بخشی از اموال را به مالخر فروختم و بخشی از اموال را نیز در منزل پدری ام مخفی کردم.

رئیس پایگاه یکم پلیس اگاهی در پایان با بیان اینکه در بازرسی از منزل پدری وی متهم بخشی از اموال سرقت کشف و تحویل شاکی شد، اضافه کرد: پرونده به همراه متهم به شعبه ۵ دادیاری دادسرای ناحیه یک تهران ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران دستگیری سارق محله قائم آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران رئیس پایگاه یکم پلیس پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه