Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال آزادی کشتی کره‌ای تأکید کرد که هرگونه تحول در مورد کشتی کره‌ای منوط به نظر مقامات قضائی است و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص انتشار شایعاتی در مورد احتمال آزادی کشتی کره ای تأکید کرد که هرگونه تصمیمی در این زمینه منوط به نظر مقامات قضائی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

خطیب‌زاده در این خصوص تصریح کرد:  مواضع و تصمیم های قوه قضائیه صرفا از طریق سخنگوی محترم این قوه اعلام می شود و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتی کره ای به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در آبهای خلیج فارس بر اساس دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده آن در مرحله دادرسی بوده و از این‌رو هرگونه تحول در مورد این موضوع موکول به نظر مقام محترم قضایی است.

واکنش کره جنوبی به توقیف کشتی تحت پرچم این کشور در خلیج فارساطلاعیه نیروی دریایی| جزئیات توقیف شناور کره جنوبی توسط سپاهخرازی: آینده‌ای متفاوت در انتظار روابط ایران و کره جنوبی استخطیب‌‌زاده: واکنش دولت کره به توقیف کشتی این کشور مردود است/ سفر هیئت کره‌ای به ایران ارتباطی با توقیف کشتی نداردتصاویر کشتی توقیف شده کره‌ای در لنگرگاه بندرعباس

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه کره جنوبی سخنگوی وزارت خارجه قوه قضائیه کره جنوبی سخنگوی وزارت خارجه کشتی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه تجاوز به آسمان کشور با ضربات آتشین پدافند هوایی مواجه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرتیپ رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الأنبیاء (ص)  در ارتباط زنده با خبر ۱۴
سؤال: امیر سرتیپ رحیم زاده بفرمایید هماهنگی‌های لازمی که پدافند هوایی در این مأموریت داشته چه بوده و آمادگی ما در این زمینه چه اندازه است؟
امیر سرتیپ رحیم زاده : ما به لطف خداوند متعادل از همان ابتدای قبل از شروع عملیات یک هماهنگی بسیار خوبی با نیروی هوافضا به عنوان نیروی عمل کننده‌ی این عملیات و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آوردیم که توانستیم ضمن تأمین پوشش پدافند هوایی مناطق اجرای مأموریت در مواقعی که مأموریت داشته انجام می‌شد و این موشک‌ها و پهپاد‌ها در حقیقت به پرواز درآمدند کریدور‌ها را در جابجا بکنیم و بتوانیم پرواز‌هایی که در حال انجام است در آسمان کشور بدهند به یک منطقه‌ی امنی همه اینها را جابجا کردیم تا پایان مأموریت، همین ادامه داشت بعد از اتمام مأموریت هم کریدور‌ها کاملاً باز شد .

 با امنیت کامل آسمان پرواز‌ها در حال انجام است

امیر سرتیپ رحیم زاده :  الآن هم در شرایط بسیار خوبی و با امنیت کامل آسمان پرواز‌ها در حال انجام است برابر تمهیداتی که اندیشیده شده خب برای بعد از این هم ما آمادگی کامل داریم قرارگاه مشترک پدافند هوایی با بهره گیری از ظرفیت‌های نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه و همه‌ی ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح در قالب شبکه‌ی یکپارچه پدافند هوایی همه تمهیدات اندیشیده شده که اولاً آسمان مان را به صورت امن برای همه‌ی پرواز‌های خودی و پرواز‌های مجازی که مجاز هستند از آسمان کشور ما عبور بکنند داشته باشیم ضمناً در مقابل هرگونه تجاوز این اطمینان را می‌دهیم که آسمانمان ناامن است برای متجاوزین و اگر دشمن در محاسبات خودش اشتباهی بکند و هر گونه تجاوزی را بخواهد به آسمان کشور ما داشته باشد قطعاً با ضربات مهلک و آتشین سامانه‌های پدافند هوایی کشور مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • محورهای 15گانه یزدِنوین در راستای تحقق شعار سال است
  • بازگشت مقامات حکومت پیشین افغانستان
  • بازگشت مقامات حکومت پیشین افغانستان به کشورشان
  • هرگونه تجاوز به آسمان کشور با ضربات آتشین پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • اولین واکنش اسرائیل به توقیف کشتی صهیونیستی توسط سپاه پاسداران
  • عصبانیت تل‌آویو از توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران
  • عصبانیت تل‌آویو بابت توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران
  • شبکه برق رژیم صهیونیستی آماده جنگ نیست