Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، سعید خطیب زاده در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص انتشار شایعاتی در مورد احتمال آزادی کشتی کره ای اظهار داشت:  مواضع و تصمیم های قوه قضائیه صرفا از طریق سخنگوی محترم این قوه اعلام می شود و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتی کره ای به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در آبهای خلیج فارس بر اساس دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده آن در مرحله دادرسی بوده و از این‌رو هرگونه تحول در مورد این موضوع موکول به نظر مقام محترم قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

311311

کد خبر 1477022

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعيد خطيب زاده سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی

به گزارش "ورزش سه"، شروین اسبقیان پیرامون واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می‌گوید: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند و افتخاراتی برای کشور کسب کرده‌اند، در دست سازمان خصوصی‌سازی است و آنها کار را به صورت جدی دنبال می‌کنند، اما سوم اردیبهشت ماه به عنوان روز واگذاری تعیین شده است.

وی افزود: همانطور که استحضار دارید یکی از آرزوهای دیرینه هواداران بود که تکلیف این دو باشگاه مشخص شود. در دولت‌های قبل اتفاق خاصی نیفتاد، اما در دوره‌ای که آقای هاشمی حضور دارند، بسیار جدی پیگیری کردند و شخص آقای رئیس جمهور هم ورود کردند. روزش مشخص شده و قطعا پیگیری و دنبال می‌شود و سازمان خصوصی‌سازی هم پیگیر است. مشکل خاصی وجود ندارد.

او در مورد احتمال واگذاری به کنسرسیوم بانکی و همچنین پتروشیمی پاسخ داد: اینها صحبت‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود، اما روز واگذاری که سوم اردیبهشت ماه است، مشخص خواهد شد که کدام تیم به کدام مجموعه واگذار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان