Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@10:51:19 GMT

آتش جنایت در کوه‌های خلج!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۵۶۴۴

آتش جنایت در کوه‌های خلج!

به گزارش «تابناک»؛ مهم‌ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه بیست و هفتم دی ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.   آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»   شمار مبتلایان از یک میلیون و ۳۲۴ هزار تن گذشت. بیشتر بخوانید
زورگیران قم در تهران دستگیر شدند   رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲ سارق زورگیر مسافرکش نما تحت تعقیب استان قم خبر داد و گفت: از خودرو متهمان مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در محله قائم   رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و گفت: متهم دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری است. بیشتر بخوانید
دستگیری سارقی که با تجهیزات نظامی سرقت می‌کرد   رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم با استفاده از تجهیزات نظامی از مال باختگان سرقت می‌کرد. بیشتر بخوانید
قاچاق دام زنده با اتوبوس مسافربری!   قاچاق دام زنده با اتوبوس‌های مسافربری به مقصد نرسید. بیشتر بخوانید
سرقت‌های زوج تبهکار از زنان سالخورده   زوج تبهکار که به بهانه کمک به نیازمندان طلا‌های افراد سالخورده را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند. بیشتر بخوانید
آتش جنایت در کوه‌های خلج!   دو برادر که پس از قتل بی رحمانه مادرشان، جسد او را در کوه‌های خلج مشهد به آتش کشیده بودند، در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کردند که در تنگنای بازجویی‌های تخصصی قرار گرفته بودند. بیشتر بخوانید
۲۰۰۰ سلاح شکاری تقویت شده کشف شد   رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف ۲ هزار سلاح شکاری تقویت شده خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر شدند. بیشتر بخوانید
کشف دارو‌های قاچاق در تهران   رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰ میلیارد ریال دارو و لوازم بهداشتی قاچاق در تهران خبر داد. بیشتر بخوانید   توصیه پلیسی:

مراقب ماده مخدر شیشه با رنگ و لعاب خاص باشید
متاسفانه شاهد ورود نوعی ماده مخدر شیشه از افغانستان هستیم که با تغییر رنگ، ظاهر جذاب و فریبنده دارد بنابراین باید خانواده‌ها حواسشان به فرزندانشان باشد.

به هر صورت یکی از مسئولیت‌های اصلی خانواده‌ها کنترل جوانان است و باید علاوه بر کنترل جوانان، همیار پلیس هم باشند و در صورت مشاهده مورد مشکوکی اطلاع بدهند تا خدای ناکرده مشکلی برای فرزندشان پیش نیاید.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران بسته حوادث ویروس کرونا حوادث شنبه 27دی آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران بیشتر بخوانید خبر داد و گفت دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مرد جوان با کلت در شرق تهران

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: روز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲، کشف جسد مرد جوانی در یک خودروی پژو ۲۰۶ در محله افسریه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر شلیک گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، قاتل هنگامی که داخل خودروی مرد جوان نشسته دقایقی پس از صحبت کردن با انگیزه نامشخصی وی را با ضرب گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت خودرو را جابه‌جا کرده است.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت مقتول را به دست آوردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پی بردند که وی با مرد جوانی به نام بابک که این اواخر رفت و آمد خانوادگی داشته اختلاف پیدا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: بررسی‌های تخصصی کارآگاهان بیانگر آن بود، بابک مقتول را چندین مرتبه به خاطر ارتباط نزدیک با اعضای خانواده‌اش تهدید کرده و محل زندگی بابک در نزدیکی صحنه جنایت بوده است.

وی افزود: همین سرنخ مهم برای کارآگاهان کافی بود تا متهم بازداشت شود؛ او پس از انتقال به اداره پلیس در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی گفت، مقتول یکی از دوستانم بود و به همین خاطر رفت و آمد خانوادگی داشتیم؛ در جریان این روابط حس کردم مقتول با یکی از اعضای خانواده‌ام می‌خواهد ارتباط برقرار کنم که چندین‌بار هشدار دادم اما فایده‌ای نداشت؛ به خاطر همین تصمیم گرفتم تا او را به قتل برسانم. بدین ترتیب با مقتول در نزدیکی جاده مسگرآباد قرار ملاقات گذاشتم و در خودرویش نشستم؛ پس از دقایقی مشاجره کردن با یکدیگر با سلاح کلت‌کمری خود که از قبل تهیه کرده بودم او را با ضرب یک گلوله از ناحیه سر به قتل رساندم و پس از ارتکاب جرم خودرو را جابه‌جا کردم و اسلحه را به یک کانال آب انداختم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم در جریان تحقیقات جنایی پرونده بررسی‌ها در رابطه با این قتل همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مرد جوان با کلت در شرق تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران
  • دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران 
  • سرقت از شهروندان در پوشش مسافرکش
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت