Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه فاکس نیوز شنبه شب ادعا کرد که موشک‌های ایرانی در یکصد مایلی ناو هواپیمابر نیمیتس آمریکا در اقیانوس هند فرود آمدند.

به گزارش ایرنا، این شبکه به نقل از مقام‌های آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، ادعا کرد که دستکم یک موشک در ۲۰ مایلی یک کشتی تجاری در اقیانوس هند فرود آمد.

فاکس نیوز همچنین اعلام کرد که دستکم ۲ موشک بالستیک ایران در حدود یکصد مایلی ناو نیمیتس که در اقیانوس هند حضور دارد، فرود آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام‌ها به جزئیات بیشتر اشاره نکردند. یک مقام آمریکایی گفت: ما انتظار شلیک موشک را داشتیم.

یکصد مایلی فاصله‌ای نیست که در دید نیمیتس یا کشتی‌های اسکورت آن باشد بلکه ماهواره‌های جاسوسی آمریکا که در فضا گردش می‌کنند این موشک‌ها را ردیابی کردند.

هنوز معلوم نیست که آیا رادار AN/SPY-۱ که روی نیمیتس قرار دارد این موشک‌ها را ردیابی کرده است یا نه.

مرحله اول رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۵» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک زمین به زمین و اجرای عملیات توسط پهپاد‌های تهاجمی بمب افکن در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد.

مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) با اجرای عملیات راهبردی موشک‌های بالستیک دوربرد ضدناو‌های متخاصم فرضی دشمن و انهدام اهداف به انجام رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شاخص آلودگی هوا انتخابات 1400 کاظم صدیقی ویروس کرونا فائزه هاشمی رزمایش پیامبر اعظم موشک بالستیک کشتی آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم

کانال تلگرامی ایرانیکTV ویدئویی از وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در اسرائیل منتشر کرد که گفته است: آنچه که ما دیدیم یک چیز واقعا وحشتناکی است! - اخبار رسانه ها -

 

.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • وحشت خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌ ایرانی+ فیلم
  • دومین پایگاه آمریکا در سوریه طی کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفت
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد