Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عالی در سخنانی، دعاهای وارده از اهل‌بیت علیهم‌السلام را گنجینه‌ای ارزشمند برای ارتباط معنوی با پروردگار و افزایش قابلیت‌های انسان برای دریافت انوار و تفضّلات الهی دانست و گفت: دعا و توسل برکت‌آفرین، و بازدارنده انسان از لغزش‌ها و انحراف‌ها است، بنابراین هر چه مسئولیت اجتماعی انسان بالاتر باشد، نیاز او به دعا، توسل و خلوت با خداوند بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام ضیایی به ذکر مصیبت و روضه‌خوانی پرداخت.

کد خبر 468984

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رهبر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای ایام فاطمیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت استان گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.

او افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.

در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.

امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد