Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس کنگره آمریکا امروز (شنبه) از بازادشت فردی مسلح که ۵۰۰ گلوله به همراه داشت خبر داد.

این فرد از ویرجینیا به واشنگتن دی‌سی آمده و سعی داشت با کارتی جعلی از ایست بازرسی عبور و در مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، شرکت کند که از سوی پلیس بازداشت شد.



براساس اعلام پلیس کنگره آمریکا این فرد یک سلاح و ۵۰۰ گلوله به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حدود ۲۰ هزار نیروی امنیتی گارد ملی آمریکا برای تامین امنیت مراسم تحلیف بایدن در شهر واشنگتن دی‌سی مستقر شده‌اند. این تعداد نیروی امنیتی، سه برابر مجموع نیرو‌های نظامی آمریکایی است که در عراق و افغانستان و سوریه حضور دارند.

این تعداد نیروی امنیتی به علت ماجرای پیش آمده در هفته گذشته و یورش به ساختمان کنگره در واشنگتن دی‌سی مستقر شده اند تا امنیت مراسم تحلیف را تامین کنند.

روز گذشته فرمانده گارد ملی آمریکا به اعضای مستقر در واشنگتن دی‌سی مجوز استفاده از تسلحیات مرگبار را داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنگره کنگره آمریکا پلیس کنگره آمریکا سلاح جوبایدن پارسی خبر واشنگتن دی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری

دفتر رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور امروز پنجشنبه با مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تماس گرفت و از او درخواست کمک فوری نظامی کرد.

طبق گزارش روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری اوکراین در بیانیه ای توضیح داد که زلنسکی شرایط میدانی در جبهه‌های نبرد را برای جانسون تشریح کرده و از او درخواست کمک فوری کرده است.

طبق این گزارش زلنسکی در تماس تلفنی خود گفت: تصویب سریع کمک به اوکراین توسط کنگره بسیار مهم است. ما درک می‌کنیم که مجلس نمایندگان مواضع متفاوتی در مورد چگونگی انجام این کار دارد. 

پیش از این، زلنسکی در گفتگو با شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس درباره نیاز فوری نیرو‌های اوکراینی به کمک نظامی آمریکا صحبت و تأکید کرده بود که اوکراین بدون این کمک‌ها «ممکن است شکست بخورد».

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز امروز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما مجدداً از کنگره به‌ویژه مجلس نمایندگان می‌خواهیم تا درخواست بودجه اضافی ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور (جو بایدن) در راستای امنیت ملی را بررسی کند.

 کنگره هنوز هیچ قانونی را در مورد ارائه کمک‌های نظامی اضافی به شرکا و متحدان آمریکا از جمله اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان تصویب نکرده است، به گونه ای که اختلافات بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در این زمینه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها
  • حکم دادگاه مسکو برای بازداشت رئیس سرویس امنیتی اوکراین
  • آنتونوف: روسیه به‌جای آمریکا با دوستان خود همکاری امنیتی می‌کند
  • مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند