Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:04:56 GMT

باید کریس رونالدو را تیمی مهار کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۵۷۸۴

باید کریس رونالدو را تیمی مهار کنیم

الساندرو باستونی، مدافع اینتر بازی در دربی ایتالیا را افتخارآمیز توضیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در دیداری دشوار و در خانه خود پذیرای یوونتوس خواهد بود و برای حفظ امیدهای قهرمانی خود بعد از یک دهه چاره ای جز کسب پیروزی در این دیدار ندارد. الساندرو باستونی پیش از این دیدار مدعی شد بازیکنان اینتر باید به صورت تیمی و گروهی چاره ای برای مهار کریستیانو رونالدو، گلزن باتجربه و پرتغالی یوونتوس پیدا بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الساندرو باستونی گفت: "دیدار اینتر و یوونتوس همیشه احساس فوق العاده ای به شما می دهد. من سه یا چهار بار در این دیدار بازی کرده ام، اما شما همیشه همین احساس را دارید. این یک مسابقه بزرگ است و حضور در این دیدار یک افتخار محسوب می شود.

 

 

یوونتوس سالهاست موفق به کسب عنوان قهرمانی در سری آ می شود، اما ماجراجویی جدید ما سال گذشته با ورود آنتونیو کونته آغاز شده است. ما سعی خواهیم کرد شرایط را برای یوونتوس دشوار سازیم، زیرا می خواهیم رشد و پیشرفت کنیم. ما نسبت به فصل گذشته تبدیل به تیمی هجومی تر شده ایم و البته گل های بیشتری نیز دریافت می کنیم. اما در ادامه تلاش خواهیم کرد تعداد گل های خورده را به حداقل برسانیم.

 

رویاروی با کریستیانو رونالدو؟ با ما باید به صورت تیمی او را مهار کنیم. ما گروه قدرتمندی هستیم و رابطه خوبی با یکدیگر داریم، اما یوونتوس نیز تیم بزرگی محسوب می شود. شرایط این فصل به دلیل اتفاقات پیش آمده عجیب شده، اما ما سعی می کنیم ثبات داشته، بازی به بازی پیش برویم و در تمامی مسابقات پیش رو برنده شویم."

یوونتوس الساندرو باستونی کریستیانو رونالدو اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس الساندرو باستونی کریستیانو رونالدو اینتر میلان الساندرو باستونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد