Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، براساس داده‌های منتشر شده، نروژ در مجموع ۲۹ مورد مرگ را در بین افراد بالای ۷۵ سال که اولین واکسیناسیون کووید ۱۹ را انجام داده‌اند، ثبت کرده است.   این درحالیست که تاکنون تنها ۰/۲ درصد از جمعیت این کشور واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

به گزارش بلومبرگ، مقامات این کشور می‌گویند احتمالا واکسن کرونا برای افراد پیر بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که کارکرد اصلی واکسن کرونا باید محفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر مانند افراد مسن و همینطور کسانی باشد که بیماری زمینه‌ای دارند.

به گفته کارشناسان، حوادث مرگ و میر در نروژ نیز اثبات کرد، اثر واکسن کووید ۱۹ که با فناوری «mRNA»  توسعه یافته، آنچنان که انتظار می‌رود نبود.

آژانس دارویی نروژ گفته است، واکسن شرکت آمریکایی فایزر تنها واکسن موجود در این کشور است و تمام مرگ و میرها در اثر دریافت این واکسن رخ داده است.

پایین آمدن سن قربانیان واکسن کرونا به زیر ۸۰ سال منجر به افزایش نگرانی‌ها در بین مقامات بهداشتی نروژ شده است.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1087624 برچسب‌ها شرکت داروسازی فایزر واکسن فایزر شرکت فایزر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شرکت داروسازی فایزر واکسن فایزر شرکت فایزر واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان مشمول بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از اعمال یک ماه کاهش خدمت سربازان ماهر در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده که در سال جدید صددرصد سربازانی که اعزام می‌شوند ۵ مهارت عمومی شامل مهارت کسب و کار، سواد حقوقی و مالی سواد رسانه‌ای و اینترنتی، آموزش مهارتی، سبک زندگی و امداد و نجات ارائه کنیم. سردار موسی کمالی افزود: مهارت آموزی در کشور مظلوم واقع شده و مدرک گرایی جای مهارت آموزی را گرفته و خانواده‌ها و جوانان به دنبال مدرک گرایی هستند تا مهارت آموزی؛ بر همین اساس قرارگاه مرکزی مهارت آموزی برای مقابله با بیکاری و کمک به اشتغال جوانان در حوزه مهارت آموزی ورود پیدا کرده است و از متولیان امر مهارت آموزی؛ وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش و سازمان فنی حرفه‌ای برای مهارت آموزی کمک می‌گیریم. وی ادامه داد: یکی از اهداف ما ترویج و توسعه مهارت آموزی، بالا بردن شأن و منزلت مهارت آموزی در کشور است. مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت:‌ سرباز باید فارغ‌التحصیل و دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری غیرپزشکی بوده و در چهار ماه اخیر از سابقه بیمه تمام‌وقت در شرکت به‌کارگیرنده برخوردار باشد، حداقل ۸۰ امتیاز از جدول فعالیت فناورانه را کسب کرده باشد و همچنین موضوع فعالیت فرد در مدت زمان حضور در شرکت، باید در راستای کالا و خدمات خلاق یا دانش‌بنیان آن شرکت باشد. کمالی اضافه کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت ابلاغی از طرف ستاد کل نیرو‌های مسلح، افراد براساس امتیاز کسب شده در هر دوره اعزام، رتبه‌بندی شده و افراد با بیشترین امتیاز به ستاد کل نیرو‌های مسلح معرفی خواهند شد.
در صورت اتمام ظرفیت در هر اعزام، افراد باید تقاضای جدید خود را در دوره بعدی ارسال کنند. وی تاکید کرد: تأیید اولیه افراد که توسط معاونت علمی براساس امتیازبندی صورت می‌گیرد، به منزله تأیید نهایی افراد نیست و پس از بررسی پروپوزال (شرح فعالیت شخص در شرکت) توسط داور فنی، نتیجه نهایی مشخص و اطلاع‌رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • سربازان مشمول بخوانند
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم