Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی شامگاه امروز در حاشیه این بازدید میدانی اظهار کرد: این آتش سوزی در بخشی از جنگل‌های جمهوری آذربایجان در حاشیه مرز با کشور عزیز ما قرار دارد که متأسفانه بخش‌هایی از جنگل‌های کشور جمهوری آذربایجان با اعلام اداره کل منابع طبیعی استان اردبیل، حدود ۴۰۰ هکتار دچار حریق شده است

وی افزود: البته بخشی حدود ۴ هکتار از جنگل‌های جمهوری اسلامی ایران نیز به صورت برگ و خار دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان اردبیل ادامه داد: به محض اطلاع، ادارات کل منابع طبیعی استان اردبیل و گیلان در محل حاضر شده و اقدام به اطفاء حریق نموده‌اند و با اعلام کارشناسان این ادارات، خوشبختانه آسیب وارد شده به درختان سمت جمهوری اسلامی ایران بسیار جزئی است ولی متأسفانه آتش سوزی در کشور جمهوری آذربایجان همچنان ادامه دارد. 

وی گفت: دستگاه قضایی و دادسرای استان اردبیل با هماهنگی دادستان محترم گیلان و آستارا در محل حاضر شده و پس از بازدید میدانی، دستورات مقتضی را صادر کرده‌اند و با هماهنگی از سوی معاونت محترم امور امنیتی دادستان کل کشور، مراتب به  تهران منعکس شده است.

 طباطبایی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی استان‌های گیلان و اردبیل این آمادگی را دارد تا اکیپ‌های خود را جهت کمک به برادران آذربایجانی اعزام کند تا عملیات اطفاء حریق سریع‌تر پیش رود و آتش سوزی کاملا مهار گردد. 

وی تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که آتش یک پارچه نیست و در جنگل ادامه دارد که این مسئله کار را سخت کرده است؛ البته اکیپ‌ها در تلاش هستند تا این آتش در اسرع وقت مهار گردد.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی آذربایجان طباطبایی اردبیل استان اردبیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حدادیان رییس آتش نشانی بم آتش‌سوزی سردخانه نگهداری خرما بعد ازگذشت ۱۰ساعت مهار شد.

وی گفت:در این آتش سوزی بیش از ۸۰کامیون خرما در آتش سوخت و هم اکنون کار لکه گیری اتش'توسط آتش نشانان ادامه دارد.

رییس آتش نشانی بم افزود: علت آتش سوزی در حال برسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • مساعدت ۴ میلیارد تومانی مردم اردبیل به حساب ۱۰۰ امام (ره)