Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برند معروف شیائومی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های تلفن همراه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های جهان از سال ۲۰۱۰ در چین فعالیتش را آغاز کرد. این برند یکی از شرکت‌های پیشگام چینی در تولید گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک به حساب می‌آید که در کمتر از ده سال به شهرتی جهانی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری گوشی‌های Redmi Note یک نام تجاری برای گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط شرکت شیائومی است، که برای اولین بار در ماه ژوئیه ۲۰۱۳ معرفی شدند. شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری Redmi Note خود را معرفی می‌کند. این شرکت برای سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز چنین برنامه‌ای تدارک دید. در این بین شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۹ بودیم که هر یک ویژگی‌های خاص خود را داشته و نکته جالب این جا اسست که ردمی نوت ۸ قیمتی بیش از ردمی نوت ۹ دارد.

بیشتر بخوانید

استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در گوشی جدید شیائومی

آمار فروش گوشی‌های سری Redmi Note

در اکتبر گذشته، این شرکت به ۱۰۰ میلیون فروش Redmi Note در سطح جهانی رسید و در مارس سال جاری فروش ۱۱۰ میلیون عدد گوشی را جشن گرفتند. سری ردمی نوت ۸، که شامل نوت ۸، نوت ۸ تی و نوت ۸ پرو می‌شود، در ماه مه سال ۲۰۲۰ به ۳۰ میلیون فروش رسیده بود و هر دو مدل آن بین ۱۰ گوشی هوشمند برتر فروخته شده در سطح جهانی در Q4 2019 قرار گرفتند. ردمی نوت ۹ در مارس امسال معرفی شد، اما هنوز هیچ رقمی از میزان فروش این شرکت اعلام نشده‌ است. در این بین انتظار می‌رود که دو عضو دیگر Redmi، Redmi Note 9 5G و Redmi Note 9 Pro 5G، در تاریخ ۲۴ نوامبر به بازار عرضه شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیائومی ردمی گوشی هوشمند گوشی Redmi Note گوشی های هوشمند ردمی نوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاکنون خبرهای مختلفی در مورد پیکسل ۸a منتشر شده؛ حالا یکی از منابع آگاه بازار تصویری از این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و سبز را به‌ اشتراک گذاشته است.

براساس گزارش دیجیاتو، این دو رنگ که با نام‌های «Bay» و «Mint» شناخته می‌شوند، می‌توانند توجه برخی کاربران را به خود جلب کند. این تصویر توسط یکی از منابع آگاه بازار از طریق شبکه اجتماعی ایکس و از طریق حساب کاربری Mohamma۱۱۸۲۴۵۱۳ منتشر شده است.

در تصویر به‌ اشتراک گذاشته‌ شده، پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند به‌خوبی دیده می‌شود. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، حتی ماژول دوربین پیکسل ۸a نیز همرنگ بدنه است. رنگ سبز که با عنوان Mint شناخته می‌شود، پررنگ‌تر از سبز به‌کاررفته برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است.

پیکسل ۸a با چه مشخصاتی از راه می‌رسد؟

انتظار می‌رود گوگل تا چند هفته دیگر پیکسل ۸a را در رویداد Google I/O معرفی کند. طبق گزارش‌ها، قیمت این دستگاه در مقایسه با پیکسل ۷a بالاتر خواهد بود.

پیکسل ۸a با تراشه گوگل تنسور G۳ از راه می‌رسد. این گوشی هوشمند از رم ۸ گیگابایتی و تراشه امنیتی Titan M بهره خواهد برد. انتظار می‌رود پیکسل ۸a با دوربین مشابه پیکسل ۷a، یعنی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. این گوشی هوشمند از برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری همچون Best Take و Magic Eraser نیز بهره خواهد برد.

پیکسل ۸a با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۷ واتی ظاهراً به بازار عرضه خواهد شد. این درحالی است که گوشی نسل قبلی آن، یعنی پیکسل ۷a، از شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد.

درنهایت باید دید پیکسل ۸a با چه مشخصات و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898646

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • همه‌چیز درباره طرح کهربا؛ خرید از فاصله ۵سانتی‌متری