Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ایرج حریرچی شامگاه شنبه از مرکز جامع سلامت شماره ۹ (مرکز بهداشتی و درمانی مرحوم مهدوی واقع در خیابان فاتح) بازدید کرد و در جریان فعالیت انجام گرفته قرار گرفت.

وی همچنین از پایگاه بسیج خواهران مسجد النبی نیز که در طرح شهید سلیمانی فعالیت می کند بازدید کرد.

حریرچی همچنین در سفر خود به این استان با شرکت در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: اقدامات خوبی که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در زنجان انجام شده با برنامه ریزی مناسب و عالمانه مدیران اجرایی و سیاسی و تجربه خوب دانشگاه علوم‌پزشکی استان محقق شده است که این وظیفه مسوولان و مردم استان را سنگین‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:  همان طور که استان زنجان در کنترل ویروس کرونا درسطح کشور برتر است باید در قرنطینه و نقاهتگاه هم درسطح کشور برتر عمل کند.

به گفته حریرچی برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم در استان با همکاری های بین بخشی مدیریت شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون کلید طلایی برای کنترل کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به طرح شهید قاسم سلیمانی گفت: برای پیشگیری از پیک بیماری باید به سمتی حرکت کرد که سیستم مراقبتی با شدت کار کند و با توجه به کمبودهای موجود به استانداردها برسد.

دکتر پرویز قزلباش خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون استان زنجان در ریلی قرار گرفته است که می‌تواند این مهم دست یابد و دوباره به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود.

برچسب‌ها کرونا قاسم سلیمانی زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایرج حریرچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا قاسم سلیمانی زنجان کرونا قاسم سلیمانی زنجان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایرج حریرچی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی سواری پراید حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۴ و بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

  محمد علیشاهی افزود: همه مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی و بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌ های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی