Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) ۲۳ برگزیده دومین کنگره ملی عقیق و ارغوان در ایلام معرفی شدند.

"عمران خودآموز" مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان، ایلام در خصوص برگزاری این کنگره اظهار کرد: مسال در دوم برگزاری، ️بیش از ۲۰۰ اثر شعر با گویش های مختلف به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.
وی محورهای کنگره امسال را شامل اربعین حسینی و حماسه عاشورا و با زبان‌ها و گویش‌های مختلف بلوچی، ترکی، خراسانی، خوزی، سمنانی، عربی، فارسی(به استثنای فارسی معیار)، کُردی، گیلکی، لری، لکی، مازنی و مرکزی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در این برنامه و بر اساس رای هیات داوران در بخش گویش کردی نورمراد رضایی، حبیب الله بخشوده و قدرت ملکی و در بخش گویش لری رقیه زمان پور، سید اکبر سلیمانی و کیومرث عیسی پره به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
خودآموز ادامه داد:  در گویش ترکی  محمد هوشمندی، تبسم رضا زاده و امیر رسولی به عنوان سه برگزیده بخش اول تا سوم معرفی شدند و در بخش گویش عربی نیز فواد یورانی ومسعود الحاتمی به ترتیب رتبه اول، عماد الکثیری رتبه دوم، جاسم ابومهدی السلامی رتبه سوم و در گویش خوزی نیز فاطمه عبودی زاده رتبه سوم را به دست آورد.
وی گفت: همچنین نورمحمد ناصری، سمیه مهری، محمود جهان دیده، سید مصطفی موسوی، علیرضا صدیق، محمد دیلم کتولی، علی سلیمانیان، شکیبا غفاریان و خدیجه نصیری نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

اختتامیه این برنامه شامگاه شنبه صورت مجازی از طریق پخش زنده اینستاگرام برگزار و پیام دبیر کل بنیاد رضوی نیز در این برنامه خوانده شد.

این کنگره با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 این کنگره از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با هدف معرفی ابعاد گوناگون حماسه اربعین حسینی، تبلیغ و تعمیق سیره امام حسین(ع)، ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ادبی با محوریت پیاده‌روی اربعین حسینی و قدردانی از سرایندگان آثار ادبی در حوزه فرهنگ عاشورایی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام عقیق و ارغوان معرفی شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروزه استفاده از یک بیزینس کوچ به یکی از نیاز های هر کسب و کار تبدیل شده است این شغل طرفداران زیادی هم دارد،اما متاسفانه عده ای از افراد هستند که بدون آموزشی در این حوزه،خود را بیزینس کوچ معرفی می کنند،به همین دلیل انتخاب یک بیزینس کوچ حرفه ای به یک چالش تبدیل شده.از این رو تصمیم داریم در این مطلب 10 بیزینس کوچ برتر ایران و فوق حرفه ای و قابل اعتماد را به شما معرفی کنیم.

رتبه 1 : بیزینس کوچ صابر اسکندری

مربی صابر اسکندری بنیان گذار علم بیزینس کوچینگ تخصصی صنعت زیبایی ایران و همینطور مرکز بیزینس کوچینگ آلفا است، او همچنین اولین بیزینس کوچ در صنعت زیبایی ایران است.
این بیزینس کوچ موفق ایرانی پژوهشگر، تهیه کننده و مجری برنامه چراغ قرمز (مصاحبه با غول های اقتصادی کشور) می باشد.او تا کنون ۱۰ عنوان کتاب در حوزه ی مدیریت، رهبری، تحول فردی، فروش و بازاریابی نوشته است و به بیش از ۲۰۰۰ مدیر در صنعت زیبایی مشاوره داده است و بیش از ۵۰۰۰۰ دانشجو در سرتاسر دنیا در کلاس های او شرکت کرده اند.
او پشت صحنه و بیزینس کوچ غول های صنعت زیبایی است و میتوان از او به عنوان رهبر کوچینگ صنعت زیبایی ایران یاد کرد.
مربی صابر اسکندری ۷ کسب و کار موفق دارد و میگوید کارآفرینی سریالی هدفی است که هر روز با آن زندگی می کند و برایش می جنگد. او میگوید فرمول موفقیت فقط یک چیز است:
بیاموز + بیاندیش + بکاربگیر + گندبزن + اصلاح کن = موفقیت
همینطور او معتقد است پول، ثروت، خوشبختی، روابط عاطفی خوب همه و همه اشانتیون آگاهی هستند بنابراین افراد همواره باید آموختن، کسب آگاهی و سرمایه گذاری روی خود را به سبک زندگی خود تبدیل کنند.

رتبه 2 : بیزینس کوچ مسیح جوادی

بنیانگذار اولین مرکز تخصصی بیزینس کوچینگ ایران (Iran Business Coaching) یا  (IBC)، تحلیلگر و استراتژیست ارشد کسب و کار، فارغ التحصیل دوره های بین المللی فدراسیون کوچینگ جهانی، مدیرعامل موسسه بین المللی تحلیل کسب و کار (شعبه ایران)، بیزینس کوچ حرفه ای بین المللی بوده و مدرک بین الملی FCA خود را از آکادمی بین المللی کوچینگ دریافت کرده است.

رتبه 3 : بیزینس کوچ محمد مهدی ربانی

آقای محمد مهدی ربانی بنیانگذار مجله پنجره خلاقیت می باشد. این مجله در حال حاضر با مدیریت آقای ربانی یکی از موفق ترین مجلات کارآفرینی ایران محسوب می شود. او همچنین مدیر مسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران به حساب می آیند.

رتبه 4 : بیزینس کوچ محمود معظمی

محمود معظمی ساکن کانادا و دارای چندین مدرک دانشگاهی می باشد. او دانش‌آموخته کارشناسی در رشته‌ی بیولوژی از دانشکده علوم دانشگاه تهران است و کارشناسی‌ارشد بیوفیزیک را با امتیاز +A از مرکز تحقیقات بین‌المللی بیوشیمی و بیوفیزیک (I.B.B) وابسته به دانشکده علوم دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ دریافت کرده است.

رتبه 5 : بیزینس کوچ علی شاه حسینی

دکتر علی شاه حسینی دکترای تخصصی خود را در رشته مدیریت و برنامه ریزی گرفته است.همچنین او فوق لیسانس رشته روان شناسی بالینی می باشد. علی شاه حسینی بنیانگذار آکادمی مدیران پنج ستاره در ایران و کشورهایی از جمله ترکیه، گرجستان و… می باشد.

علی شاه حسینی ۵ جلد کتاب در حوزه کارآفرینی نوشته است و ۸ مقاله انگلیسی ایشان هم در مجلات علمی پژوهشی بین المللی و بیش از 40 مقاله فارسی هم در مجلات علمی پژوهشی داخلی به چاپ رسیده است.

رتبه 6 : بیزینس کوچ شهاب اناری

شهاب اناری در حال حاضر یک کوچ بین المللی است. او فارغ‌التحصیل مرکز استعدادهای درخشان (مرکز علامه حلی تهران) در مقطع دبیرستان و همینطور فارغ‌التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد.استاد اناری در کنکور سراسری سال ۱۳۷۶ موفق به کسب رتبه اول در رشته تجربی شد. موفقیت‌های شهاب اناری در سال ۱۳۷۸ نیز ادامه داشت و جزو نفرات برتر آزمون کشوری علوم پایه پزشکی شد. او از سال ۱۳۷۶ شروع به تدریس زبان انگلیسی کرد و با ایجاد روش‌های جدید و ابداعی به بهترین مدرس زبان انگلیسی در کشور تبدیل شد.

رتبه 7 : بیزینس کوچ حسین طاهری

حسین طاهری متخصص هَکِّ رُشد کسب و کار می باشند. او دانش پژوه اقتصاد رفتاری، بیزنس کوچ ، دانش‌آموخته مدیریت کسب ‌و کار و همچنین مشاور تبلیغات، بازاریابی و توسعه برند، مدیر هنری و متخصص طراحی گرافیک می باشد. همینطور اون یک متخصص تولید محتوا می باشد.او مدیرعامل یکی از شرکت های مطرح تبلیغات و بازاریابی به نام آژانس تبلیغاتی ۱۲۸ در ایران بوده و تاکنون مدیریت فنی و مشاوره بسیاری از پروژه های اثربخش تبلیغاتی را بر عهده داشته است.

رتبه 8 : بیزینس کوچ تیمور میری

تیمور میری به همراه مریم معتمد بنیانگذاران آکادمی کوچینگ فارسی‌زبانان (FCA) در سال ۹۲ می باشند. تیمور میری اولین فارسی زبانی است که موفق به اخذ MCC بالاترین سطح مدرک در فدراسیون بین المللی کوچینگ ICF شده است.او حدود دو دهه تجربه در صنایع نفت و گاز و بیش از ۳ دهه تجربه رهبری دارد و یک کوچ حرفه ای مورد تایید مؤسسه گالوپ (Gallup) می‌باشد.

رتبه 9 : بیزینس کوچ ماهان تیموری

محمد رسول تیموری ملقب به ماهان تیموری بنیانگذار هوش مالی در ایران است. ماهان تیموری تا به الان برای بیش از ۱۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و در ۴۰۰ سمینار حضور یافته و بیش از ۳۶۰ ساعت کارگاه آموزشی برگزار کرده است. او می گوید رسالت من این است که به مردم کمک کنم تا به بالاترین سطح ثروت برسند.

رتبه 10 : بیزینس کوچ علی مسچی

علی مس چی کارآفرین و مدیر ۵ کسب و کار موفق است و بیش از ۲۸ سال تجربه مدیریت در زمینه کسب و کارهای موفق دارد. او مدرس دوره‌های مختلف کوچینگ، لایف کوچینگ، فروش، بازاریابی، مدیریت، رهبری کسب و کار، سیستم سازی و تیم ورک است و نویسنده و مؤلف کتاب‌های پاشنه آشیل کسب و کار، الفبای کوچینگ و مترجم کتاب مدیر در نقش کوچ می باشد و تاکنون ۷۶۵۰ ساعت مشاوره به سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و ۴۳۰۰ ساعت مشاوره فردی در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب رتبه اول دادگستری استان ایلام در اجرای احکام کیفری در کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی قدس در قم / عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخشید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم