Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:10:05 GMT

مشهد عزادار بانوی دوعالم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۶۶۹۸

مشهد عزادار بانوی دوعالم شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلمانان جهان امروز به سوگ دخت نبی اکرم (ص) نشسته‌اند، سوگی که امسال رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته و عزای بانوی دو عالم به علت شیوع ویروس کرونا رنگ غربت به خود گرفته‌است.
در مشهدالرضا (ع) نیز با سیاه شدن پرچم گنبد امام هشتم و نصب پرچم مشکی در صحن و سرای آن حضرت، مراسم عزاداری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود از چند روز گذشته آغاز شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در تمام کوچه‌ها و خیابان‌های شهر نیز بیرق عزا برافراشته شده و شهر یکپارچه داغدار فاطمه النبی است.   بیشتر بخوانید اجرای ۹۶۰روضه سیار و ۸هزار روضه خانگی در ایام شهادت حضرت زهرا (س)   برنامه‌های مختلفی نیز از طرف فرهنگسرا‌های شهر به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که ویژه برنامه آوای فاطمی با هدف تبیین و ترویج سیره فاطمی (س) در قالب اجرای سرود در برخی از محلات مشهد از آن جمله‌است که تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این برنامه است.

امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف با ۲۸ دی ماه آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در  خراسان رضوی  از ساعت ۱۰ در صحن جامع رضوی به ایراد سخن می‌پردازد.
همچنین سوگواره بانوان فاطمی با حضور مادران شهدا، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در رواق حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فاطمیه شهادت حضرت زهرا ائمه اطهار حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود