Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جباری می‌گوید عملکرد مدیرن فدراسیون فوتبال خوب نبوده و امیدوار است این بار یک نفر از دل جامعه فوتبال در انتخابات فدراسیون رای بیاورد

مجتبی جباری از کاندیداتوری علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت کرد. 

مجتبی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد فدراسیون قبلی فوتبال و انتخابات پیش روی این فدراسون به ایسنا گفت:

به طور کلی فدراسیون فوتبال موفق نبوده و نتوانسته بستری خوب و موثر برای فوتبال محیا کند برای پیشرفت فوتبال، پیشرفت تیم های پایه و برگزاری بهتر مسابقات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متاسفانه در این سال ها فوتبال پایه رشد خوبی نداشته و مشکلاتی بزرگی در مدیریت فوتبال وجود داشته است. مانند ماجرای قرارداد ویلتموس که اتفاق ناگواری را برای فوتبال ایران رقم زد.

چباری ادامه داد:

مدیران فدراسیون چیزی به عنوان میراث و یادگار باقی نگذاشته‌ اند. آنها گروهی بودند که از یکدیگر حمایت می‌ کردند و پست ها و موقعیت ها بین این افراد جا به جا می ‌شد. متاسفانه در این سال‌ ها بخش‌ هایی از فوتبال رها شده بود. مثل فوتبال پایه و رده های فوتبال ملی. مدیران قبلی اشتباهات زیادی داشتند و نتوانستند از پتانسیل ها به خوبی استفاده کنند، اگر مدیریت فوتبال این ‌گونه است، همه می ‌توانند در فدراسیون مدیر شوند.

جباری در خصوص احتمال انتخاب دوباره مدیران کنونی در انتخابات پیش رو گفت:

اگر آنها باز هم انتخاب شوند نباید انتظار تغییر چندانی داشته باشیم. آنها نمی ‌توانند پتانسیل ها را بشناسند و از کشورهای موفق در این حوزه الگو بگیرند. مسئولان قبلی وقتی اشتباه می ‌کردند فضا را طوری آماده می ‌کردند که کسی متوجه اشتباه‌ شان نشود. الان فوتبال مشکل دارد و جذابیت‌ هایش را از دست داده و فکر می کنم اگر از روسای قبلی کسی در انتخابات فدراسیون انتخاب شود، وضعیت بدتر می ‌شود.

جباری ادامه داد:

ارتباطات نقش مهمی در انتخابات خواهد داشت، افرادی که در سال های قبل مسئولیت داشته ‌اند، ارتباطات خوبی دارند و به هم وابسته هستند. اگر از هم حمایت کنند سر جای‌ شان خواهند ماند و گرنه جایگاهی در آینده فوتبال نخواهند داشت.

جباری در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات گفت:

علی کریمی متفاوت تر از دیگران است. امیدوارم از ایشان حمایت شود و بتوانند انتخاب شوند. برای علی کریمی تجربه جدیدی است و تجربه آسانی هم نخواهد بود. امیدوارم با استفاده از مشاوره هایی که می ‌گیرند و نفراتی که در کنارشان قرار خواهند داد بتوانند کم تجربگی شان را در این عرصه را جبران کنند. به شخصه دوست دارم یک فرد فوتبالی انتخاب شود به شرطی که چیدمان نفرات درست باشد و از نظرات افراد با تجربه استفاده شود. امیدوارم علی کریمی رای بیاورد و این شانس را داشته باشد که وارد فدراسیون شود.

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجتبی جباری علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد

به گزارش خبرآنلاین قطعا علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا است و غیر از جنبه‌های فنی و آموختن آموخته‌هایش به نسل جدید، حتی از نظر ژورنالیستی هم به سود ماست که در فوتبال حاضر باشد و کار کند، اما راستش فضایی که این روزها ساخته شده، طوری نیست که جای دایی خیلی در آن خالی به نظر برسد. تعارف که نداریم؛ در این فوتبال حاشیه بر متن می‌چربد، پرده‌های حرمت دریده شده و روزی ۲۰ تا بیانیه و مصاحبه جنجالی منتشر می‌شود. دنیای اقتصاد نوشت:کار فنی ضعیف است و ره‌آورد چندانی ندارد. رنک لیگ ایران در رتبه‌بندی باشگاه‌های قاره مدام تنزل می‌کند و تیم‌های ملی‌مان هم یکی پس از دیگری ناکامی به بار می‌آورند، اما تا دل‌تان بخواهد دعوا و درگیری داریم، تنش‌های اعصاب خردکن و جنجال‌های زردی که حال آدم را به هم می‌زنند. در این مدت خیلی از آدم‌حسابی‌ها از فوتبال ایران رفتند یا شاید ناچار به ترک آن شدند؛ از مهدی مهدوی‌کیا که هر چقدر در هامبورگ تقدیر می‌شود در ایران مجالی برای کار آسان نمی‌یابد تا کریم باقری که در اوج موفقیت از پرسپولیس جدا شد.

راستش این است که شاید این حوزه با حال زار این روزهایش آماده همکاری محترمانه با علی دایی هم نباشد. او «عزیز» یک ملت است؛ یک سرمایه اجتماعی و چهره‌ای ملی که باید قداستش حفظ شود. آیا واقعا امروز چنین امکانی مهیاست؟ قطعا این‌طور نیست و شاید به همین دلیل هم هست که خود دایی طی یکی، دو سال گذشته به دفعات تاکید کرده منعی برای کار ندارد، با این حال خودش از وضع فعلی لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد به فوتبال برنگردد.

هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند دایی بهار ۹۸ با چه پشت پرده‌ای از فوتبال ایران رفت، اما اگر امروز قصد قضاوت داشته باشیم، منصفانه باید بگوییم آن اتفاق، فعل‌وانفعال‌های بعدش و نیز تصمیماتی که خود دایی گرفت، چه بسا باعث ارتقای جایگاه او نزد بخش بزرگی از مردم ایران شد. او حالا حتی نسبت نزدیک‌تری با لقب همیشگی‌اش یعنی «شهریار» دارد؛ اسطوره‌ای که در سطحی بالاتر از کشمکش‌های روزمره فوتبال ایران نشسته و از یک موقعیت معتبر و خدشه‌ناپذیر برخوردار است.

مردم ایران این دایی را مقرب‌تر هم می‌دانند؛ مردی که هرازگاهی یک ویدئو از او در جایگاه ممتازش منتشر می‌شود. گاهی دایی را در حال‌ پذیرایی از بچه‌های بهزیستی در دفتر کارش می‌بینیم و گاهی مثل همین اواخر یک بانوی ر زمی‌کار مدال قهرمانی‌اش را به او تقدیم می‌کند. حیف نیست که این جایگاه دوباره به چالش‌های فوتبال نه چندان پاکیزه ایران آلوده شود؟ 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898129

دیگر خبرها

  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات