Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه توزیع برق فرانسه اعلام کرد حدود دو هزار واحد مسکونی از شامگاه شنبه تاکنون در آلزاس همچنان از برق محروم هستند.

این در حالی است که اداره هواشناسی فرانسه از یک دوره بارش دیگر برف در شرق فرانسه تا ابتدای شب خبر داد.

سخنگوی شبکه توزیع برق فرانسه اعلام کرد ”عملیات“ روز یکشنبه نیز برای اتصال آخرین منازل باقی مانده به شبکه برق ”ادامه خواهد یافت“.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع صبح روز شنبه اعلام کرده بود قطعی برق منازل عمدتا در شهر‌های او-رن، دره‌های مونستر، سن-ماری-او-مین و همچنین در شمال غرب روفاش رخ داده است.

او همچنین اعلام کرده بود به علت مشکلات دسترسی ناشی از بارش برف روز جمعه ”تشخیص علل قطعی برق زیاد طول کشید“، اما صبح روز شنبه ماموران ”توانستند از ساعت هفت وارد عمل شدند“.

صبح روز جمعه بعد از یک دوره بارندگی شدید برف که منطقه را تحت الشعاع قرار داد، تا ۱۲ هزار واحد مسکونی از برق محروم شده بودند. هواشناسی فرانسه روز شنبه در استان‌های منطقه آلزاس، با-رن و او-رن هشدار زرد برف و یخ اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی اخبار اروپا بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور

صادق ضیاییان در تشریح شرایط جوی کشور با اشاره به نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، گفت: روز شنبه اول اردیبهشت در اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی همچنین در دامنه های شرقی زاگرس مرکزی شامل استان های همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، برخی نقاط اصفهان، شمال و شرق فارس و در یزد، نیمه غربی کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد. همچنین در ارتفاعات زاگرس جنوبی واقع در کرمان بارش شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت نیز علاوه بر ادامه این وضعیت در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات یزد، شمال شرق فارس و کرمان هم به تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود. برای دوشنبه ۳ اردیبهشت این سامانه در کل نوار غربی دامنه‌های شمالی و جنوب البرز، استان‌های اصفهان، یزد، شمال فارس و بوشهر و ارتفاعات در کرمان فعال می‌باشد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تأکید کرد: برای روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت هم از میزان ابرناکی و بارش در شمال غرب غرب دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین البرز و تهران کاسته می‌شود و گستره ابرناکی و بارندگی در استان‌های واقع در نیمه شرقی کشور و همچنین در شرق لرستان چهارمحال و بختیاری کهکیلویه و بویراحمد و شمال فارس می‌باشد.

وی افزود: طی دو روز اخیر در مناطق کوهستانی رگبار تگرگ و در مناطقی از نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نمی‌باشد. دوشنبه شمال خلیج فارس و سه‌شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا ( اول اردیبهشت) کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲ اردیبهشت) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد بتدریج افزایش ابر و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۵  و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • به درخواست اردن موشک‌ها و پهپاد‌های ایران را رهگیری کردیم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما