Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خان محمدی می گوید: امسال به دلیل کرونا برای انتخاب نفرات تست گیری نکردیم و بازیکنان را به ما معرفی می کردند

حسن خان محمدی مربی تیم نوجوانان پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، حسن خان محمدی درباره آخرین وضعیت تیم نوجوانان پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر استان تهران به فارس گفت:

تیم ما با 2 برد، یک مساوی و 2 باخت از پنج بازی در رتبه هشتم جدول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می کنیم در ادامه مسابقات بهتر نتیجه بگیریم تا در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم.

خان محمدی با اشاره به مشکلات تیم های پایه پرسپولیس به ویژه تیم نوجوانان عنوان کرد:

به هر حال از قبل شروع فصل مشکلات زیادی داشته ایم و همین عوامل می تواند در نرسیدن مان به هدف تاثیرگذار باشد. به ما گفتند به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انقالاتی باشگاه به دلیل شکایت برانکو باید سریع اسامی بازیکنان را رد کنید و به همین دلیل نتوانستیم شاکله تیم را طبق آنچه مدنظرمان بود خوب ببندیم.

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس ادامه داد:

قرارداد های مان خوب بسته نشد و هزار مشکل و حاشیه دیگر داشتیم. کیفیت زمین تمرین ما در ورزشگاه شهدای گمنام به حدی خراب بود که رباط صلیبی 2 بازیکن اصلی مان پاره شد. اکنون هم که قرار شده در ورزشگاه درفشی ‌فر تمرین کنیم، ساعت 8 این زمین را در اختیار ما می گذارند که این ساعت با زمان کلاس درس بچه ها همزمان می شود. با وجود تمام این مسائل تاکنون تمام تیم های پایه پرسپولیس عملکرد خوبی داشته اند.

خان محمدی درباره اینکه آیا از زمان حضور تیم مدیریتی جدید در باشگاه پرسپولیس وضعیت تیم های پایه بهتر نشده است، عنوان کرد:

متاسفانه وضعیت چندان تغییر نکرده و همچنان بسیاری از مشکلات پابرجا است. فکر می کنم آنها نگاه ویژه ای به تیم های پایه ندارند و چندان به تیم های پایه که از لحاظ مالی و امکاناتی مشکلات زیادی دارند، اهمیت خاصی داده نمی شود. البته این معضل مربوط به کل فوتبال ایران می شود و به جز  تعداد معدودی باشگاه ها، سایرین از فوتبال پایه حمایت نمی کنند.

خان محمدی درباره آخرین وضعیت والا رضا تکمیلی نژاد، نوه علی پروین که حضورش در تیم نوجوانان پرسپولیس با حواشی زیادی همراه شده است، عنوان کرد:

وی در این مدت دچار آسیب دیدگی شد اما در دو بازی مان حدود 20 دقیقه بازی کرد. باور کنید از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد اما به دلیل اینکه نوه علی آقا بوده بیش از حد روی والا رضا زوم کردند. کل اعضای کادرفنی روی وی نظر مثبت داشتند و یک نفر درباره حضورش در پرسپولیس تصمیم نگرفت. الان هم پس از رفع مصدومیت بدون هیچ مشکلی کنار تیم تمرین می کند و در هر دیدار 20-30 دقیقه از وی استفاده می کنیم.

عضو کادرفنی تیم نوجوانان پرسپولیس تصریح کرد:

سطح فنی و ضربه به توپ والا رضا خیلی بالا است و تنها مشکل وی وزن بالایش بود که با تمرینات ویژه روز به روز آن را هم کمتر کرد. البته این موضوع هم به فیزیک بدنی اش بازمی گردد. نمی گویم علی آقا نقشی در حضور نوه اش در تیم ما نداشته اما تنها معرف بوده است و خود کادرفنی تصمیم گرفت والا رضا را انتخاب کند.

خان محمدی تصریح کرد:

امسال به دلیل کرونا برای انتخاب نفرات تست گیری نکردیم و بازیکنان را به ما معرفی می کردند. علی پروین اسطوره پرسپولیس است و کسی شک ندارد که فوتبال را هم خیلی خوب می شناسد. به همین دلیل باید از معرفی کردن نوه اش که شرایط فنی خوبی دارد ایرادی بگیریم؟ اگر کیفیت این بازیکن خوب نبود در تمرینات ردش می کردیم و اجازه نمی دادیم اسمش در لیست مان رد شود.

خان محمدی ادامه داد:

ما امسال به دلیل تست نگرفتن باید اسم 20 بازیکن را در آخرین لحظه رد می کردیم و با توجه به اینکه شرایط فنی والا رضا قابل قبول بود تصمیم گرفتیم این بازیکن هم در لیست مان باشد.

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نوجوانان پرسپولیس حسن خان محمدی تیم های پایه والا رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل‌محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل‌محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل‌محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل‌محمدی رفتند که جدی‌ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است