Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@08:11:55 GMT

تقابل دوباره ساسان انصاری با تیم چهار هفته ای!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۷۷۰۳

تقابل دوباره ساسان انصاری با تیم چهار هفته ای!

ساسان انصاری که پیش فصل لیگ شانزدهم را در اردوی قرمزهای پایتخت سپری کرده است انگیزه های بالایی برای رویارویی با این تیم دارد.

به گزارش ورزش سه، ساسان انصاری که در هر دو تیم قرمز پوش تهران و خوزستان بازی کرده است حالا انگیزه های بالایی برای تقابل با تیم تشنه پیروزی یحیی گلمحمدی دارد.

 

پرسپولیس مدل لیگ بیستم ضعف در گلزنی مهاجمانش نشان داده؛ شرایطی کاملا متفاوت با دورانی که ساسان انصاری لباس پرسپولیس را بر تن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن فصل که سرخ ها مصمم شده بودند تا کار نیمه تمام خود را با قهرمانی تمام کنند، برانکو ترافیک شیرینی را در خط حمله تجربه میکرد. مهدی طارمی، علیپور  مهاجمان این تیم بودند و ساسان انصاری هم برای حضور در ترکیب 11 نفره تلاش میکرد.

 

انصاری را میتوان کم صبر ترین شاگرد برانکو نامید. کسی که با تفکرات این مربی و تمرینات سخت بدنسازی مارکو، بدنساز این تیم خود را آماده کرده بود.

 

 

ساسان چهار هفته بیشتر نیمکت نشینی را تاب نیاورد و دوبار هم با پیراهن این تیم به میدان رفت و پس از آن به خوزستان برگشت. انصاری در آن فصل بازی های خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشت و 16 گل برای فولاد زد.

 

انصاری پس از آن پوشیدن پیرهن سپاهان و تراکتور را نیز تجربه کرد اما در هر دو تیم کم فروغ تر از بازیکنی که با مربی کروات پرسپولیسی ها آماده لیگ شده بود نشان داد!

انصاری و تیم چهار هفته ای اش، پرسپولیس هردو تشنه پیروزی هستند. یکی برای نزدیک شدن به بالای جدول و دیگری برای شروع دوباره گلزنی هایش.

فولاد خوزستان ساسان انصاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان ساسان انصاری ساسان انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مهمترین دیدار‌های فردا فولاد مبارکه سپاهان به طبس می‌رود تا با زغال سنگ دیدار کند. هر دو تیم نتیجه دیدار‌های خود را در هفته هفدهم واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند ضمن اینکه تقابل تیم‌های چهارم و ششم جدول برای رسیدن به بالای جدول تماشایی خواهد بود. زغال سنگ طبس هم امتیاز با پلیمر خلیج‌فارس در رده ششم قرار دارد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تیم دوم جدول رده بندی، که با توجه به نتایج صنعت مس کرمان به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود در جدول است، مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است و رقابت تنگاتنگی در پایان لیگ با گیتیزن‌ها خواهد داشت. شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی در هفته هفدهم ۱۹ بر ۱۶ طبس را شکست داد.

صنعت مس کرمان هم که فعلا قصد باخت یا تساوی با هیچ تیمی را ندارد و با اقتدار بدون باخت در صدر جدول رده‌بندی تکیه داده و به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و هموار کردن مسیر قهرمانی است، هفته گذشته در یک بازی نزدیک از سد بزرگ طلایی‌پوشان گذشت و این هفته باید از نفت و گاز گچساران پذیرایی کند.

در دیگر رقابت‌های هفته هجدهم پیکان خراسان با پرواز هوانیروز، گیتی‌پسند تیم سوم جدول رده‌بندی که رقابت پایاپایی با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دارد این هفته با آلومینیوم اراک مصاف می‌دهد و فرازبام خائیز دهدشت نیز در یک بازی حساس و نزدیک با فولاد سپاهان نوین دیدار می‌کند که این بازی بصورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

برنامه کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال به این ترتیب است:

هفته هجدهم – پنجشنبه – ۳۰ فروردین ۱۴۰۳:

ساعت ۱۶:۰۰/ صنعت مس کرمان - نفت و گاز گچساران

ساعت ۱۶:۰۰/ پیکان خراسان - پرواز هوانیروز اصفهان

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - فولاد مبارکه سپاهان

ساعت ۱۶:۰۰/ گیتی پسند اصفهان - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ پلیمر خلیج فارس خرم آباد- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

ساعت ۱۸:۳۰/ فرازبام خاییز دهدشت - فولاد سپاهان نوین

در جدول صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز دوم و سوم قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • حقوق ناجیان غریق سواحل دریایی کشور چهار برابر افزایش یافت
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)