Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر امیدوارسازی و نشاط بخشی به جامعه با بیان خدمات نظام اسلامی گفت: کوتاهی مدیران در بیان اقدامات و خدمات نظام اسلامی و دولت موجب دلسردی مردم می شود

حسین خوش اقبال در نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر شناسنامه دار شدن تمام رسانه های استان افزود: از دستگاه‌های نظارتی توقع می رود که  در تعاملات بین رسانه های شناسنامه دار و بی شناسنامه تفاوت قائل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران، تصریح کرد: مردم باید خدمات نظام و اقدامات انجام شده در استان را از زبان مدیران بشنوند و با گزارش های مدیران است که جامعه امیدوار و با نشاط می شود.  

خوش اقبال افزود: در شرایطی که دستگاه تبلیغاتی دشمن دست به دست هم داده تا نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، انتظار نمی رود که مدیران سکوت کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه گفت: خدمات نظام اسلامی در شرایطی صورت گرفته که  تحریم های ظالمانه، شیطنت های دشمن و محدودیت‌های کرونایی، سختی های بسیاری را در مسیر کشور قرار داد. 

خوش اقبال در ادامه با تقدیر از از همراهی مردم در برگزاری مراسم فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی با وجود شرایط کرونا تاکید کرد: ما هر چه داریم به برکت امام(ره) و شهداست و علیرغم محدودیت ها در برپایی آئین ها، نباید بگذاریم ایام سالگرد شهیدان فراموش شود.

معاون استاندار همچنین با تقدیر از زحمات رسانه های استان در پوشش اخبار سفر رئیس دستگاه قضا به استان گفت: در این سفر آیت الله رئیسی به نیکی از اقدامات و زحمات انجام شده در استان یاد کرد و این نشان از درستی و تائید مسیر در پیش گرفته شده دارد.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای مسئولان کلان کشور به استانها فرصت طلایی برای حل موانعی است که قدرتی فرا استانی را می طلبد. 

حسین خوش اقبال در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 1400 تاکید کرد: رفته رفته با نزدیک شدن به انتخابات نیاز به برنامه ریزی برای نشاط بخشی به سطوح جامعه هستیم. یقینا حضور با طراوات مردم در انتخابات یافتنی نیست بلکه ساختنی است و باید جامعه را امیدوار و توطئه دشمن را در تضعیف نقش مردم را خنثی کرد.

وی افزود: این توقع از رسانه ها و تریبون داران وجود دارد که با بیان اخبار مثبت و گزارش خدمات صورت گرفته در امیدواری مردم و تحرک بخشی به جریان های سیاسی تلاش کنند.

معاون استاندار کرمانشاه تصریح کرد: عبور از تحریم ها و فشار حداکثری بدون هدایت های رهبری و تدبیر دولت شدنی نبود و در این مدت علیرغم همه فشارها کشور هفته نبوده که شاهد افتتاح پروژه بزرگی در کشور نباشیم. 

خوش اقبال بیان داشت: دشمن در تحریم می خواست ما را متوقف کند، اما خون پاک شهید سلیمانی دامن گیر ترامپ و آمریکایی ها شد و در افتضاح و آبروریزی که دنیا نظاره گر آن بودند آمریکایی ها شرمسار از انتخاب خود شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با تاکید بر پذیرش نقد و انتقاد تصریح کرد: ما نقد و نصیحت منصفانه را باید بشنویم اما نباید ناجوانمردانه تمام عملکرد نظام و دولت را زیر سوال برد، در این 32 ماهی که آمریکا از برجام خارج شود کشور بدون تدبیر نبوده است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیان خدمات دولت نظام اسلامی خدمات نظام خوش اقبال رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکمانچای شهرستان شد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از تبدیل بخش ترکمانچای به شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، تراب محمدی ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای سیاست محرومیت زدایی دولت سیزدهم و رعایت عدالت در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شریف منطقه و با توجه به پیگیری‌های اهالی بخش ترکمانچای با رای هیات دولت انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: فرایند لازم برای ایجاد فرمانداری ترکمانچای در سه ماه آینده انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات کارشناسی لازم برای انجام این مهم توسط کارشناسان معاونت سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و همچنین با نظر مساعد کارشناسان تقسیمات کشوری وزارت کشور در چندین مرحله بررسی و انجام شد.

وی بیان کرد: لازم می‌دانم از زحمات وزیر محترم کشور و هیات محترم دولت در این زمینه سپاسگزاری کنم. 

وی یادآوری کرد: ضمنا چندین بخش دیگر از جمله مهربان در حال تبدیل به شهرستان هستند و کارهای کارشناسی مرتبط با آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شهرستان ترکمانچای با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ زیدآبادی: ظریف؛ ترکمانچای و خرافات

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران