Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس معدن جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت گرایش اکتشاف و یا زمین شناسی حداقل فوق لیسانس آشنا به دور سنجی - GIS - IP ... حداقل داری 5 سال کار اجرایی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل atlas.stone.persian@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام مدیر مهندسی، کارشناس برنامه ریزی، مونتاژ کار و انباردار در تهران استخدام نصاب و تعمیر کار اسپلیت، جوشکار و کارگر ساده در گیلان استخدام کارشناس مهندسی مکانیک در شرکت تولیدی در یزد استخدام کمک مکانیک در یک مجموعه در تهران استخدام مدیر فروش صادرات صنایع غذایی آردی در بیسکویت حام در آذربایجان شرقی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، در این ایمیل نوشته شده کاربران می توانند اثر انگشت یا قابلیت شناسایی چهره را با توجه به پشتیبانی دستگاه هایشان از این فناوری ها در پلی استور تنظیم کنند. هنگامی که این قابلیت ها ثبت شوند، هر بار که کاربر در فروشگاه دیجیتال خریدی انجام دهد از او خواسته می شود تا با نشانگرهای بیومتریک مذکور هویت خود را احراز کند.

این آپدیت روی موبایل ها ارائه شده و برای فعالسازی آن کافی است کاربر پلی استور را باز کند و سپس وارد بخش تنظیمات شود. درمرحله بعد کاربر باید گزینه Expand Purchase Verification را باز و احراز هویت بیومتریک را فعال کند.

البته گام نهایی این آپدیت در هفته های آینده تغییر می کند.

طبق ایمیل ارسالی، گوگل به کاربران اجازه می دهد از ویژگی های بیومتریک به جای وارد کردن پسورد حساب کاربری برای خرید استفاده کنند. هدف از ارائه این ویژگی فراهم کردن یک لایه ایمنی بیشتر برای محافظت در مقابل تراکنش های غیر مجاز در وضعیتی است که موبایل فرد در معرض خطر باشد.

کد خبر 6080911 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی