Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج ناپایدار جوی از روی استان تا اوایل روز دوشنبه است.

وی افزود: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد شدید تا نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق غربی و جنوبی استان نیز بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: در دیگر مناطق استان اصفهان نیز احتمال بارش باران و برق وجود دارد.

سامانه جدید جوی سه شنبه وارد استان می‌شود

وی با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با ورود سامانه جدید جوی به استان شاهد ناآرامی‌های جوی خواهیم بود، ابراز داشت: فعالیت این سامانه تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و در اکثر مناطق استان به صورت بارش باران خواهد بود.

هنرمند با بیان اینکه بیشینه دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به دمای منفی دو درجه می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده فرودگاه اصفهان با دمای هوای منفی پنج درجه سانتی‌گراد سردترین و چوپانان با دمای هوای ۱۸ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

کد خبر 5123920

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران پیش بینی وضعیت هوا هواشناسی اصفهان ابراهیم هنرمند ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا ایام فاطمیه آتش سوزی عکس استانها درجه سانتی گراد استان اصفهان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • کاهش دمای هوا در استان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت