Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نصری بیان داشت: تشکیل شهرستان قشم از جزایر و میزان دسترسی به امکانات شرایط متفاوتی از سایر شهرستان ها را پیش روی ما قرار داده و لازم است دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با استفاده از حداکثر امکانات موجود و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی اهتمام ویژه برای پیشگیری و مدیریت وقایع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان قشم با بیان این مطلب که در جریان وقوع دو زلزله اخیر کمترین خسارت ممکن به شهرستان وارد َشده است، اظهار کرد: هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی در هماهنگی با دهیاران آماده واکنش سریع هستند و برنامه‌ریزی لازم با توجه به امکانات و منابع در دسترس، انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زلزله نخست ۱۲ خانه در باسعیدو حدود ۱۰ درصد خسارت دیدند، اظهار کرد: سه تیم آماده باش پایگاه جاده ای درگهان، پایگاه ساحلی شهید ذاکری و تیم روستایی روستای گورزین (آخرین نقطه بخش مرکزی و اولین نقطه ارتباطی با بخش حرا) نیز از ابتدای وقوع زلزله تاکنون در حالت آماده باش هستند.

کد خبر 5123915

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا نصری فرمانداری قشم زلزله ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا ایام فاطمیه آتش سوزی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش تمایل به ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد صبح سه شنبه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

وی با تاکید بر اینکه در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده های مشمول باید دستگاه های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی و دستگاه های دخیل در این حوزه تمام تلاش خود را برای انجام احسن و مطلوب کار انجام می دهند.

فرماندار اردبیل با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان اردبیل گفت: نیاز است در فرهنگ سازی جوانی جمعیت و فرزندآوری اقدامات عملی و سرمایه گذاری های لازم صورت گیرد.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: کارگروه های مختلف از جمله فرهنگی، تسهیلات، اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می شود و این کارگروه ها باید مشکلات و مطالبات دراین حوزه را بررسی و راهکاری های لازم را ارائه دهند.

فرماندار اردبیل بر روند تسهیل ارائه تسهیلات طرح جوانی جمعیت توسط بانک ها تاکید کرد و افزود: نیاز است در این حوزه بانک های عامل نیز همکاری لازم را داشته باشند.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی حمایت های لازم باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

وی گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش تمایل به ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

کد خبر 6079677

دیگر خبرها

  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل