Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در یادداشتی نوشت: «تجربه حضور ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا هرچه نداشت این تجربه را برای طیف غرب دوست در ایران داشت که در دنیایی که هر لحظه می تواند «تیغ در کف زنگی مست» باشد به چه میزان توان دفاعی حیاتی و ناموسی است. دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمانها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع تسلیحات و خرید جنگ افزارها از جمله حوزه هایی بوده است که در طی ۴ دهه گذشته بیشترین تحریم‌ها و سختگیری‌ها نسبت به آن شده اما امروز و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی دیدیم که اتکای به درون در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده است. قدرت هوشمند موشکی و پهپادی امروز ایران، ثمره تحریم های سنگین آمریکایی هاست.

آنچه مهم است آن است که این توانمندی ها جزو مسائل ناموسی انقلاب  و ایران اسلامی محسوب می شوند. ما برای دفاع از مردمانمان در برابر یاغی هایی همچون ترامپ قطعا منتظر چراغ سبز پایتختهای اروپایی نخواهیم بود. خوشبختانه امروز هم حتی کسی به ذهنش خطور نمی کند که این قدرت ملی را روی میز مذاکره با دشمن قرار دهد.»

کد خبر 579652 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود

مریم مشعشعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان آیه‌ی إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم، ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد افزود: آنچه در غزه و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حال روی دادن است، نه تنها برای اسرائیل خبیث بلکه برای همه ی رژیم‌های جلاد و جنایتکار یک اخطار جدی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی به خود جرأت داد به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعرض نماید و این کار ثابت کرد که این شیطان صفتان که عمر کوتاهشان را در راه ظلم و بیداد بر علیه مظلومان و ستمدیدگان گذراندند، اکنون زمان آن رسیده که رخت بربندند و به زباله دان تاریخ ملحق شوند.

مسؤول هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان یادآورشد: مظلومان مقتدر مدتها است که دیگر خواب آرام را از چشمان خبیثان ربوده‌اند و با تولد مقاومت هر لحظه، لرزه بر اندام صهیون مستکبر انداخته‌اند و بیداری قلب‌ها، شاهرگی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را بنیان نهاد و رهبر انقلاب اسلامی و شاگردان مخلص مکتبشان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید تهرانی مقدم، با ایمانی راسخ آن مسیر را به گونه‌ای رقم زدند که هیمنه ی پوسیده‌ای همچون اسرائیل کودک کُش خود را به نابودی نزدیکتر از هر زمان دیگر می بیند.

وی ادامه داد: فاجعه‌ای را که امروز در سرزمین‌های اشغالی، جهان شاهد آن است گواهی است بر اینکه دنیا بداند که باید بر ضد این فجایع قیام کرد و دیگر سکوت و چشم بستن بر روی حقایق امری رذالت بار است و باید همچون طوفان الاقصی بر علیه ظالمان واکنش نشان داد.

مشعشعی خاطرنشان کرد: دنیا امروز باید بر علیه کشتار بی رحمانه و نسل کُشی هولناک ملت غیور فلسطین برخیزد و این جنایات را محکوم نماید و استکبار وحشی بداند که امروز این کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و غزه نیست که به خاک و خون کشیده شده است بلکه این تفکر صهیونیزم است که به خاک ذلت کشیده شده و مستکبرین عالَم باید از این اتفاق بهراسند.

وی مطرح کرد: عملیات مقتدرانه ی وعده صادق که توسط سبزپوشان ایران اسلامی انجام پذیرفت نشان داد که اسرائیل دیگر خواب آرامی به خود نخواهد دید و این تنها گوشه‌ای از توانمندی دلاوران غیور سپاه پاسداران که هر آئینه شادی و سرور را نه تنها بر قلب تک تک ایرانیان بلکه همه مظلومان جهان به خصوص مردمان مقاوم فلسطین به ارمغان آورد.

مسؤول هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان همدان عملیات وعده صادق را ارج می‌گذارد، آرزوی حُسن عاقبت برای همه ی آزادیخواهان جهان را دارد و باید بدانند و بدانیم جهاد و مقاومت بی وقفه ادامه دارد.

کد خبر 6078139

دیگر خبرها

  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • سردار کوثری نماینده مجلس: اسرائیل دست به حمله بزند این بار در جهت نابودی آن‌ها گام برمی‌داریم
  • پیش بینی ۳۵ سال پیش رهبر معظم انقلاب درباره قدرت ایران |‌ ویدئو
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی با اقتدار کامل در منطقه
  • اقتدار ایران اسلامی با تلفیق قدرت نظامی، دفاعی و معنوی
  • سردار رستگارپناه: عملیات «وعده صادق» قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد
  • ارتش به هر تهدیدی با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهد داد