Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی استان اصفهان در زمینه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اظهار داشت: این امر در دستور کار ویژه نیروی انتظامی استان قرار داشته و در همه شهرستان‌ها این موضوع مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی دو روز اخیر دو مورد کشفیات در استان در زمینه کشف دستگاه ماینر قاچاق داشته‌ایم، اضافه کرد: یکی از این موارد در شهرستان شهرضا و در کارخانه ریخته‌گری کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از مأموران از محل مورد نظر بازرسی کردند، اضافه کرد: در این عملیات ۶۴۵ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات اپراتور دستگاه روزانه حدود یک درصد بیت کوین به ارزش تقریبی ۸۵۰ میلیون ریال استخراج می‌کرده، اظهار داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۶۷ دستگاه ماینر در شهرک صنعتی مورچه خورت

وی همچنین به کشف و توقیف ۶۷ دستگاه ماینر در شهرستان شاهین شهر اشاره کرد و گفت: این دستگاه‌ها نیز در شهرک صنعتی مورچه خورت در یکی از واحدهای صنعتی نگهداری می‌شد که توسط نیروهای انتظامی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ارزش دستگاه‌های کشف شده حدود ۱۵ میلیارد ریال است که در این رابطه واحد مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و یک نفر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان فنی برای تولید هر بیت کوین حدود ۱۰۰ دستگاه در یک ماه باید روشن باشد که ۷۲ هزار کیلو وات ساعت برق معادل مصرف ۲۴ واحد مسکونی در یک سال را مصرف می‌کنند از شهروندان خواست، هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رفع تصرف از ۱۰ قطعه زمین کشاورزی در اصفهان

سرهنگ هاشمی فر در ادامه به اقدامات در دستور کار نیروی انتظامی استان اصفهان در راستای مبارزه با زمین خواری ابراز داشت: برای این امر طرحی ضربتی به مدت ۷۲ ساعت توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که از توان و ظرفیت یگان‌های انتظامی دیگر نیز استفاده شد تعداد ۱۰ قطعه زمین کشاورزی به مساحت یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۶۲ مترمربع که توسط افراد سودجو تغییر کاربری داده شده بودند، مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است گفت: در این رابطه ۱۰ فرد متخلف نیز دستگیر و برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به رصد دقیق و هوشمندانه و اشرافیت بالای پلیس بر روی اقدامات غیر مجاز و مجرمانه اظهار داشت: با افراد سودجویی که بدون مجوز و به صورت غیر قانونی اقدام به تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی کرده و به منابع طبیعی و زیست محیطی آسیب وارد کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر 5123942

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی اصفهان دستگاه ماینر ارز دیجیتال زمین خواری ویروس کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان بوشهر شهرستان کرج شیوع کرونا زلزله آلودگی هوا ایام فاطمیه آتش سوزی انتظامی استان اصفهان دستگاه ماینر هاشمی فر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌های نیروی هوایی، تسلیحات و سامانه‌های پدافندی نیروی پدافندهوایی و تجهیزات نظامی در جایگاه رژه رفتند.

همچنین در این مراسم آخرین دستاورد‌های یگان‌های مختلف نظامی استان اصفهان به نمایش گذاشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: به همه نیروهای مسلح کشور باید افتخار کرد چرا که عاشقانه به کشور و نظام خدمت می کنند

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد : ارتش سعی کند همواره حافظ انقلاب و کشور باشد. 

امام جمعه اصفهان به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه اشاره کرد و گفت : دشمن از حد خود تجاوز کرد و باید تنبیه می شد .

آیت‌الله طباطبایی افزود: ضربه ای که کشورمان به رژیم صهیونیستی وارد کرد کمتر از عملیات طوفان الاقصی نبود و خودشان هنوز باورشان نمی شود .

امام جمعه اصفهان گفت: پاسخی که داده شد به حدی بود بود که تحولی در دنیا بوجود آوردو رژیم صهیونیستی فهمید که ایزان کشوری  قدرتمند مسلمان با ارتش و سپاه  است.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان