Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: از آنجاییکه رزمندگان زنجانی در عملیات‌های کربلای ۵، والفجر مقدماتی و همینطور خیبر حضور پررنگی داشته‌اند، امکان اینکه تعدادی از این ۵۵ شهید تازه تفحص شده زنجانی باشند بسیار زیاد است. - اخبار استانها -

علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر 55 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به آغوش وطن بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فعلا پیکر این شهدا شناسایی نشده‌اند و طبق گفته سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح پیکر پاک این شهدا امشب به معراج شهدای اهواز منتقل و پس از آن برای شناسایی به تهران منتقل خواهند شد.

وی افزود: رزمندگان زنجانی در عملیات‌های کربلای 5، والفجر مقدماتی و همینطور خیبر حضور پررنگی داشته‌اند و امکان اینکه تعدادی از این 55 شهید تازه تفحص شده زنجانی باشند بسیار زیاد است.

پایان انتظار پس از 34 سال / پیکر پاک و مطهر 55 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به آغوش وطن بازگشتندمداحی حاج مهدی رسولی در شب شهادت حضرت زهرا ‌(س) + فیلم‌

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌های شهدا در استان زنجان همچنان چشم انتظار بازگشت پیکر مطهر فرزند دلبندشان هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم از این 55 شهید تازه تفحص شده، شهدای زنجانی نیز حضور داشته باشند و با ورودشان، عطر و بوی استان را در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان دفاع مقدسی کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید تازه تفحص شده استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود