Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:05:37 GMT

پیش بینی بارش برف و باران در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۸۷۶۲

پیش بینی بارش برف و باران در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت:وضعیت جوی امروز استان زنجان ابری تا نیمه ابری و در برخی مناطق  همراه با بارش باران و برف و گاهی  با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود.

سلطانی افزود: سامانه بارشی دیگری از بعدازظهر چهارشنبه به منطقه ما نفوذ کرده و پس از حدود دوهفته زمستان بی بارش، پایان هفته ای برفی و  سرد برای استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:سرعت وزش باد روز‌های دوشنبه وسه شنبه بیشتر است و دمای هوا طی هفته پیش رو کاهش تدریجی خواهد یافت و اواخر هفته هوای سرد و یخبندان را شاهد خواهیم بود.   سلطانی افزود:احتمال خسارت به تاسیسات ساختمانی، کشاورزی و گلخانه‌ای هم وجود دارد و به کشاورزان وگلخانه داران توصیه شده است مراقبت‌های لازم درخصوص محصولات گلخانه‌ای را انجام دهند.   انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف و باران نسبتا شدید همراه با رعدوبرق و سیلاب آنی در ۳۰ ولایت کشور هشدار داده است. 
این ریاست احتمال بارش برف و باران را فردا در ولایت‌های بدخشان، تخار، قندوز، بلخ، جوزجان، فاریاب، بادغیس، هرات، غور، سرپل، سمنگان، بغلان، پنجشیر، نورستان، کنر، لغمان، کاپیسا، پروان، میدان‌وردک، بامیان، دایکندی، ارزگان، زابل، غزنی، پکتیا، خوست، پکتیکا، لوگر، کابل و ننگرهار پیش‌بینی کرده است. 
براساس پیش‌بینی این ریاست، میزان بارش برف در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و میزان بارش باران بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر خواهد بود. 

پیش از این نیز اداره‌ رسیدگی به حوادث طبیعی طالبان اعلام کرده بود که در اسفند ماه ۶۰ نفر براثر بارندگی و سردی هوا جان باختند و بیش از هزار و ۶۰۰ خانه نیز تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پیش‌بینی هواشناسی از بارش برف و باران؛ سردترین شهر کجاست؟
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • بارش باران و برف در برخی استان های کشور
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • بارش باران در تمامی نواحی شمال و شمال غرب کشور
  • بارش برف و باران در این استان‌ها
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان
  • پیش بینی بارش برف و باران در برخی استان ها
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد