Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که با شناسایی حدود ۲۳ هزار مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۳ میلیون و ۵۶۸ نفر رسیده، بیش از ۵۴۲ هزار نفر همچنان تحت درمان قرار داشته و بیش از ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار بیمار بهبود یافته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (یکشنبه) گزارش داد که تعداد موارد ابتلای جدید به بیماری کووید-19 در این کشور، طی یک روز گذشته 23 هزار و 586 نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، تعداد کل افراد آلوده به 3 میلیون و 568 هزار و 209 نفر رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد جدید آلودگی در طول روز گذشته، 4 هزار و 12 مورد در شهر مسکو، 3 هزار و 316 مورد در سن‌پترزبورگ، یک هزار و 426 مورد در منطقه مسکو، 484 مورد در منطقه نیژنی نووگوراد، 395 مورد در منطقه سه‌وردلوفسک و 394مورددر منطقه راستوف شناسایی شده است.

در حال حاضر، 542 هزار و 212 نفر در روسیه همچنان بیمار بوده و تحت درمان قرار دارند.

این ستاد یادآور شد، تعداد شهروندان روس بهبود یافته از عفونت ویروس کرونا طی روز گذشته، 23 هزار و 440 نفر افزایش یافته و در مجموع به 2 میلیون و 960 هزار و 431 نفر رسیده است.

نسبت کسانی که بهبود یافته‌اند به 83 درصد از تعداد کل افراد آلوده شده افزایش یافته است.به طور خاص، 4 هزار و 612 بیمار در شهر مسکو، 3 هزار و 72 بیمار در سن پترزبورگ، یک هزار و 316 بیمار در منطقه مسکو، 499 نفر در منطقه نیژنی نووگوراد، 481 مورد در منطقه وارونژ و 400 بیمار هم در منطقه سه‌وردلوفسک طی روز گذشته پس از بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

این در حالی است که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی 24 ساعت اخیر، 481 مورد افزایش یافته و بدین ترتیب، در مجموع 65 هزار و 566 بیمار بر اثر این عفونت جان خود را از دست داده‌اند.

بیشترین موارد فوت بیماران، 67 نفر در شهر مسکو، 59 نفر در سن‌پترزبورگ، 27 نفر در منطقه مسکو، 20 نفر در منطقه وارونژ و در منطقه کراسنویارسک، 19 مورد در منطقه کراسنودار و 16 مورد در منطقه سه‌وردلوفسک ثبت شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه به مرز 3 میلیون و 496 هزار نفر رسیدشمار قربانیان کرونا در روسیه از 63 هزار نفر گذشتادامه روند رو به کاهش ابتلا به بیماری کووید-19 در روسیه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه مورد در منطقه افزایش یافته روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد

آنتون سیلوآنوف، وزیر دارایی روسیه، اعلام کرد که سهم ارز‌های ملی در مبادلات تجاری مسکو و پکن به ۹۰ درصد رسیده است.

وی گفت اگرچه سهم یوآن در این بین بیشتر است، اما سهم استفاده از روبل در تجارت بین دو کشور نیز قابل توجه است.

ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه، هم ماه پیش اعلام کرد این کشور به طور متعادل در حال پیشبرد طرح توسعه استفاده از ارز‌های ملی در مبادله با دیگر کشور‌ها است و روسیه از یوآن در مبادله با کشور‌های ثالث نیز استفاده کرده است.

سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، نیز اخیرا اعلام کرده که در راستای کنار کذاشتن دلار از مبادلات تجاری بین المللی، سهم ارز‌های ملی در مبادلات تجاری روسیه با چین، هند و ایران در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ