Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:09:08 GMT

چند بازیکن فعلی پرسپولیس در لیست خرید ما بودند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۱۴۰

چند بازیکن فعلی پرسپولیس در لیست خرید ما بودند

مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولادخوزستان شرکت کرد و ابراز امیدواری کرد بدشانسی های هفته های اخیر دست از سر تیمش بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال فولادخوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌دانیم بازی مهمی داریم، از این جهت که با تیم پرمهره پرسپولیس روبه‌رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او سپس با اشاره به  بازیکنان تیم پرسپولیس ادامه داد: اوایل فصل بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شدند که جزو گزینه‌های ما بودند، بازیکنانی که به دلیل شرایط مالی نتوانستیم آنها را به خدمت بگیریم.


حرف های پایانی هاشمی نسب در مورد بدشانسی های فولاد طی هفته های اخیر بود و افزود: میدوارم فردا بازی خوبی از آب در بیاید و بدشانسی‌ بازی با سپاهان که نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم، دست از سر ما بردارد و نسبت به نمایشی که داریم حق‌مان را بگیریم. همچنین امیدوارم بازی زیبایی از آب در بیاید. ما فولاد هستیم و امیدوارم امتیاز لازم را کسب کنیم.

 

فولاد خوزستان مهدی هاشمی نسب

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان مهدی هاشمی نسب هاشمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد، اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • تصویر تکراری: آغوش امن بازیکنان استقلال!