Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:28:10 GMT

سانحه مرگبار رانندگی در محور حمیل کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۲۴۶

سانحه مرگبار رانندگی در محور حمیل کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حیدری ظهر امروز اظهار کرد: این حادثه ساعت ابتدایی بامداد امروز (یکشنبه - ۲۸ دی) و در کیلومتر یک محور حمیل به ایلام میان ۲ دستگاه خودروی سمند و وانت نیسان رخ داد.

وی افزود: در این حادثه یک پسر و دختر نوجوان و خانم جوان که همگی سرنشین خودروی سمند بودند به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۲ سرنشین دیگر خودروی سمند و ۲ سرنشین وانت نیسان زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

حیدری با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: علت وقوع این حادثه مرگبار را انحراف به چپ خودروی سمند اعلام کرد.

وی با بیان علت بیشتر سوانح رانندگی خاطر نشان کرد: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز عامل بیشتر سوانح رانندگی منجر به فوت هستند و از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی از بروز چنین حوادث مرگباری جلوگیری کنند.

کد خبر 5123997

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس راه کرمانشاه سانحه تصادف تصادفات رانندگی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شهرکرد کرمانشاه گرگان شهرستان کرج بوشهر شیوع کرونا ایام فاطمیه آلودگی هوا عکس استانها زلزله خودروی سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین نیکویی نژاد عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ظهر امروز واژگونی ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان به مرکز پیام مخابره شد.

وی با بیان اینکه این حادثه حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه به وقوع پیوست، اظهار کرد: ۳ کد امداد پایگاه جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: دو نفر از راننده‌ها در محل فوت کرده و تلاش برای نجات راننده سوم بی‌نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محور یاسوج به اصفهان از خطرآفرین ترین محورهای کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 6085933

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد
  • حادثه مرگبار در محور بروجن- شهرکرد
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت