Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی به لحاظ روند کاهشی مبتلایان کرونا اکنون در وضعیت مطلوبی قرار دارد، به طوریکه ۲۵ شهرستان استان در رنگ آبی قرار دارند و به سمت سفید حرکت می‌کنند.

محمد صادق معتمدیان در جلسه ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ۳۳ شهرستان استان خراسان رضوی، اکنون ۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون خراسان رضوی به لحاظ بروز بیماری کووید ۱۹ در بین استان‌های کشور در رتبه بیست و چهارم قرار گرفته و شرایط خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشهد با وجود شرایط خاص خود، وضعیت آبی و نزدیک به سفید را دارد. رسیدن به این وضعیت مرهون تلاش‌های همه مسئولان و مردم در اجرای طرح هدفمندی محدودیت‌های هوشمندانه و همچنین طرح شهید قاسم سلیمانی با عنوان مسجد سنگر سلامت است

معتمدیان ادامه داد: در دوران شیوع کرونا به اصناف و کسبه بیشترین زیان و خسارت وارد شد که در همین جا از همکاری خوب آنان و بخش نظارتی قدردانی می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه اینک خراسان رضوی به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت ثبات قرار دارد که اطلاع‌رسانی خوب به مردم توسط صدا و سیما و رسانه‌ها و امر نظارت و بازرسی‌ها نقش مهمی در این زمینه داشته است.

وی با تاکید بر اهمیت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: خوشبختانه نماز جمعه مشهد پس از ۱۰ ماه توقف، ۲۶ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بین نمازگزاران به خوبی برگزار شد.

معتمدیان با اشاره به برپایی مراسم مذهبی مانند سوگواری ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و توجه به سلامت مردم گفت: برپایی مراسم مذهبی و یا هر گونه مراسم باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به افزایش ورود زائر و مسافر به مشهد مقدس همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) اگر توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، احتمال موج بعدی کرونا در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی وجود دارد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی در پایان بر رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، خودداری از تجمعات و دورهمی‌ها از سوی مردم و تمامی نهادها و موسسات تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

محمد غیوری افزود: بیشترین بارندگی‌ها مربوط به شهرستان داورزن با ۱۸ میلی‌متر و کمترین آن مربوط به کلانشهر مشهد با یک میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: بارش‌ها به صورت پراکنده تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه هفته کنونی دوباره استان را فرا خواهد گرفت که این سامانه موجب کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

غیوری افزود: طی شبانه‌روز گذشته، خلیل‌آباد با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است. همچنین شهرستان بجستان با ۷۹ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی اضافه کرد: وزش باد، پدیده غالب در ۲۴ ساعت آینده خراسان رضوی خواهد بود و دمای شبانه در خراسان رضوی نیز نسبت به شب‌های گذشته کاهش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • رفت و آمد ۲۷ هزار مسافر در مرز دوغارون خراسان رضوی
  • شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال در آستانه تعطیلی
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان
  • هوای ۲۵ شهرستان خراسان رضوی بارانی شد