Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:02:57 GMT

جلالی: نساجی اصلا نباید دغدغه سقوط داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۶۰۷

جلالی: نساجی اصلا نباید دغدغه سقوط داشته باشد

مجید جلالی از عزم خود برای بهبود شرایط نساجی مازندران حرف زده و می گوید این تیم پتانسیل زیادی در فوتبال ایران دارد که با همدلی باید شکوفا شود.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که امروز به صورت رسمی سرمربی نساجی مازندران شد و ماموریت خود را برای بهبود شرایط این تیم آغاز کرد، حرف هایش را در مورد حضور دوباره در قائمشهر بیان کرد: قبل از هر چیزی باید از زحمات آقای فاضلی و همکارانشان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال متحمل زحمات زیادی شدند. از مسئولان تیم هم باید تشکر کنم که اعتماد کردند و موجبات بازگشت من را فراهم کردند. امیدوارم بتوانم منشا خدمت باشم. من اینجا بوده ام و می دانم که اینجا مردم چقدر با این تیم زندگی می کنند و اوقاتشان با شرایط تیم خوب و بد می شود. تمام علمی که داریم را می گذاریم وسط. من با بچه ها هم صحبت کردم. من اینجا خودم را غریبه نمی دانم. اینجا بوده ام. از همه کسانی که اطراف تیم هستند؛ هواداران، مسئولان و بقیه می خواهم که کنار تیم بیایند.


او با اشاره به بازیکنان تیم و شرایطی که دارند، ادامه داد: این بچه ها الان زیر فشار هستند. این ها باید الان ترمیم شوند و به این ترمیم نیاز دارند. من می خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا تیم به روزهای خود برسد و ذائقه همه ما تغییر کند.


جلالی با اشاره به شرایط نساجی مازندران بیان کرد: این تیم نیاز به برنامه ریزی خوب دارد و باید به جایی برسد که اصلا دغدغه ماندن نداشته باشد. این تیم با یک برنامه ریزی یک و نیم ساله به امید خدا می توانیم کاری کنیم که تیم بزرگی کند ولی لازمه اش این است که همه یکدل و کنار تیم باشیم. من اینجا هستم تا هر چه بلد هستم را بگذارم. مطمئن باشید که بچه ها هم همین کار را خواهند کرد و به آنها اعتماد کنید. امیدوارم بازی مشهد را با دست پر برگردیم تا من هفته بعد که به قائمشهر می روم سربلند باشم.

 

مجید جلالی (سرمربی) گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجید جلالی سرمربی گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • ترتیل صفحه 238 کلام الله مجید+ صوت
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!