Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با تمرکز کامل به دنبال ۳ امتیاز دیدار با استقلال هستیم.

خبرگزاری میزان - عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: بدون تردید استقلال یکی از تیم‌های بزرگ کشور و باسابقه درخشان است و همواره تیمی قابل احترام بوده است. در طول فصل هم استقلال یکی از همسایگان ما در جدول بوده و کسب امتیاز مقابل این تیم یکی از استراتژی‌های اصلی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم در فاصله بازی ذوب‌آهن و استقلال که نسبتاً هم زیاد بود، علاوه بر استراحت و ریکاوری بازیکنان در مورد نقاط ضعف‌مان کار کنیم و سعی کنیم کیفیت کار را ارتقا بدهیم.

وی ادامه داد: تیم استقلال را هم کاملاً ارزیابی کردیم و طبیعی است تیم ما هم مورد ارزیابی‌ قرار گرفته است. سعی می‌کنیم برای هر بازی علاوه بر داشته‌های قبلی، استراتژی و سورپرایز فنی داشته باشیم که به ما در کسب نتیجه کمک می‌کند. خوشبختانه بازیکنان آسیب‌دیده هم رسیدند و از حداکثر نفرات می‌توانیم استفاده کنیم. بخشی از تیم استقلال خیلی قابل توجه است و سعی کردیم در برنامه‌های تاکتیکی تمرکزمان را روی کنترل نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف استقلال بگذاریم که می‌تواند یک پوئن مثبت برای ما باشد.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خوشبختانه مصدوم نداریم و دژاگه آخرین نفری بود که با اقدامات درمانی آماده بازی است. حاج‌صفی هم آماده شده و فکر می‌کنم با نظر مسعود شجاعی و کادرفنی ان‌شاءالله بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌مان در این بازی استفاده کنیم و بازی خوبی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: فلاحت‌زاده: بازی با تراکتور از پرسپولیس دشوارتر است/ امیدوارم فاضلی به نیمکت استقلال اضافه شود

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال تراکتور چمنیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور استقلال استقلال تراکتور چمنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد

به گزارش همشهری آنلاین، آرمین سهرابیان، مدافع استقلال می‌تواند در دیدار تیمش مقابل تراکتور در هفته آینده لیگ برتر فوتبال به میدان برود.

سهرابیان که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست در دیدار روز گذشته برابر شمس‌آذر به میدان برود با توجه به فاصله ۱۲ روزه تا دیدار برابر تراکتور که چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود مشکلی برای همراهی آبی پوشان نخواهد داشت.

کد خبر 845785 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • استقلال روز چهارشنبه به میدان می‌رود
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • استراتژی استقلال خوزستان برای بقا جواب داد
  • مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد