Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تراکتور می‌گوید تیمش نقاط قوت استقلال را شناسایی کرده است و از نقاط ضعف آبی‌پوشان پایتخت استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بدون تردید استقلال یکی از تیم‌های باسابقه کشورمان است و در طول این فصل استقلال در جدول، همسایه و مجاور ما است و کسب امتیاز برای ما بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما علاوه بر استراحت و ریکاوری، روی نقاط ضعف خود کار کرده است. ما می‌خواهیم یک فوتبال باکیفیت در شان تیم تراکتور نشان دهیم. کسب نتیجه اولویت دوم ماست. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: ما استقلال را آنالیز کردیم و سعی می‌کنیم در هر بازی استراتژی و سورپرایز خوبی داشته باشیم. بازیکنان مصدوم ما برگشتند. ما سعی کردیم در این مدت نقاط قوت استقلال را شناسایی کنیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. با توجه به نتایجی که به دست آمده است، این بازی باعث می‌شود ما از بالای جدول عقب نمانیم.

چمنیان در پایان گفت: اشکان دژاگه آخرین نفر از مصدومان تیم بود که شرایط بازی را پیدا کرده است. امیدوارم بتوانیم از  حداکثر توان خود استفاده کنیم. یکی از استراتژی‌های تیم تراکتور این بوده به داوران احترام بگذارد. بیژن حیدری داور با تجربه‌ای است و بعید می‌دانم مشکلی پیش بیاید. ما تمرکز خود را روی مسائل فنی خواهیم گذاشت تا بتوانیم حداکثر امتیاز را در این بازی به دست آوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران عباس چمنیان استانی ورزشی نقاط ضعف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی به شرح زیراست:

در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه او پس از بازی با تیم شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضائی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران می‌باشد در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین‌آمیز تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین ماه نامبرده به پرداخت مبلغ 300میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود