Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از فراهم شدن دسترسی مردم کلانشهرها به بنزین و گازوئیل یورو ۴ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: وزارت نفت 85 درصد تاییدیه سازمان محیط زیست در خصوص توزیع نفت گاز یورو 4 را دریافت و به همه تعهداتش در زمینه توزیع این نوع بنزین عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت توزیع بنزین یورو 4 گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی براساس مصوبه هیات وزیران در خصوص توزیع بنزین یورو 4 در تهران، مدت هاست در همه جایگاه‌های سوخت پایتخت، بنزین یورو 4 توزیع می‌کند و پایش‌های مستمر سازمان محیط زیست نیز این موضوع را تائید می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در همه کلان شهرها حتی حومه تهران گازوئیل یورو 4 توزیع می‌شود، افزود: در بعضی موارد از وظیفه قانونی بیشتر عمل کرده‌ایم به عنوان نمونه در شهر اصفهان دو برابر میزان مصوبه هیات وزیران گازوئیل یورو 4 توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت پالایش و پخش شرکت پالایش و پخش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی با اشاره به اهمیت استانداردسازی جایگاه‌های CNG، از نظارت ویژه اداره کل استاندارد استان البرز بر این جایگاه‌ها خبر داد و گفت: همه جایگاه‌های سی ان جی موظف به همکاری با شرکت‌های بازرسی معرفی شده توسط این اداره کل هستند و تمامی ضوابط ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران در این خصوص لازم الاجرا است.

مدیرکل استاندارد استان البرز بیان کرد: در سال جاری نازل‌های سوخت جایگاه‌های سی ان جی استان نیز به لحاظ کالیبراسیون و دقت حجمی گاز ارائه شده به مخازن خودروهای دوگانه سوز، مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و تمامی جایگاه‌های سی ان جی باید نسبت به اخذ گواهی از استاندارد اقدام کنند.

وی در خصوص نظارت بر پمپ‌های بنزین استان نیز مطرح کرد: همه نازل‌های سوخت بنزین معمولی و سوپر، نفت سفید و گازوئیل توسط سازمان استاندارد مورد آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند و در صورتی که یک نازل عملکرد درستی نداشته باشد از ادامه خدمات آن جلوگیری و پس از تعمیر و آزمون مجدد آن و در صورت تأیید استاندارد، اجازه ادامه فعالیت صادر می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان البرز خاطرنشان کرد: همه شهروندان می‌توانند در پمپ بنزین‌ها برچسب‌های صحت کالیبراسیون نازل‌ها را که روی آنها الصاق شده است مشاهده کرده و در صورتی که یک نازل عملکرد درستی نداشت، بلافاصله موضوع را به این اداره کل گزارش دهند.

وی عنوان کرد: در سال جاری با پیگیری‌های مکرر این اداره کل، دو تأسیسات مهم گاز LPG بر اساس استاندارد ملی ۸۴۱ موفق به اخذ استاندارد شدند و با توجه به اینکه فرآیند شارژ سیلندرهای گاز مایعLPG مشمول مقررات استاندارد اجباری است، نظارت‌های این اداره کل بر تأسیسات اصلی شارژ سیلندرها به طور ویژه تشدید شده است.

آئینی در پایان بیان کرد: تعمیرات سیلندرهای گاز مایعLPG نیز تحت نظارت استاندارد بوده و به دلیل وجود یک مرکز مهم تعمیراتی سیلندر گاز مایع در استان البرز، ارائه خدمات تعمیر سیلندرهای LPG به استان‌های مجاور تحت نظارت اداره کل استاندارد استان البرز و کمیته استانی نظارتی مربوطه قرار دارد.

کد خبر 6063595

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳