Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:حضرت فاطمه زهرا (س) آینه تمام عیار، سیمای تمام نما و الگوی جامع و سمبل همه فضایل و مناقب و شمائل یک انسان کامل می باشند.

به خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت:دین مبین اسلام حضرت فاطمه (س) را به عنوان یک الگوی ناب و به عنوان یک عنصر برجسته و ممتاز ملکوتی برای بشریت معرفی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیتی که زندگی، جهاد و مبارزه، دانش و سخنوری ، مادری ، شوهرداری، فداکاری و حضور او در عرصه های سیاسی و انقلابی ، مردان بزرگ را به خضوع در برابر او واداشته است.

وی بیان کرد: شخصیت معنوی و عبادی حضرت فاطمه زهرا (س) او را هموزن و همسنگ امیر المومنین (ع) قرار داده و فهم ما از درک مقامات معنوی ایشان عاجز است.

امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: تنها خداوند و کسانی که همطراز حضرت فاطمه (س) هستند می توانند او را تعریف کنند و به همین خاطر است که امام صادق (ع)  می فرمایند: اگر بنا باشد خوبی های عالم در وجود یک شخص تجلی و تبلور و تشخص پیدا کند آن شخص حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی تصریح کرد:  نکته بسیار مهم سرور زنان عالم این است که در زندگی پربرکت خود بین سه موضوع جمع کرده است در وهله اول در کانون باصفای خانواده در رفتار با شوهر و فرزندان و در انجام تکالیف در داخل خانه الگوی کامل یک زن مسلمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در وهله دوم در برخورد با حوادث مهم سیاسی بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) به عنوان یک انسان مجاهد غیور خستگی ناپذیر و به عنوان یک جهادگر سختی تحمل کن به سخنرانی های پرشور به دفاع از حریم دین و ولایت می پردازد.

وی ادامه داد: سوم اینکه این زن جوان در سنگر عبادت ، یک عبادتگر ، یک با پادارنده نماز در شب های تار و در اوج خضوع و خشوع همانند اولیای کهن الهی به عبادت مخلصانه می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک بیان کرد: این نقطه درخشان زندگی حضرت زهرا (ع) است لذا آن حضرت آینه تمام  عیار ، سیمای تمام نما و الگوی جامع و سمبل همه فضایل و مناقب و شمائل یک انسان کامل می باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت فاطمه عنوان یک حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۱ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۹۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۵۰
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۱ هزار

کد خبر 846948 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ اردیبهشت ماه